Styly učení pomocí počítačových programů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F99%3A00000085" target="_blank" >RIV/61988987:17310/99:00000085 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Styly učení pomocí počítačových programů
Popis výsledku v původním jazyce
Styly učení žáků je možno specifikovat na styly učení žáků z textu, výkladu učitele, a také na učení pomocí počítačových programů. Pilotní výzkum prokázal, že žáci preferují učení pomocí PC v případě, že nejsou spokojeni s učitelem. V opačném případě dop
Název v anglickém jazyce
Styles of students´ learning with the aid of PC teaching programmes
Popis výsledku anglicky
Styles of learning might be specified as the styles of learning from a text, from teacher´s commentary or with the aid of teaching programmes. The pilot research proved that students prefer learning with the aid of PC programmes in case the are not sati
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z VIII. mezinárodního semináře problematiky didaktiky chemie
ISBN
83-87635-61-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
21-27
Název nakladatele
Univerzita Opole
Místo vydání
Opole
Místo konání akce
Neuvedeno
Datum konání akce
15. 6. 1999
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—