Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tvorba učebních úloh z edukační robotiky pro podporu výuky na prvním stupni základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73606226" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73606226 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/04/ONLINE-SBORNIK-2019.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/04/ONLINE-SBORNIK-2019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tvorba učebních úloh z edukační robotiky pro podporu výuky na prvním stupni základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek shrnuje problematiku návrhu učebních úloh pro programovatelné robotické hračky, které mohou být využity v primární pedagogice. Představuje specifické úlohy podporující rozvoj informatického myšlení, které můžeme označit za aktuální trend v oblasti výuky informatiky. Dále příspěvek popisuje zkušenosti vybraných učitelů s implementací těchto úloh do výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Designing learning tasks in educational robotics for primary education

  • Popis výsledku anglicky

    This article summarizes the issue of designing learning tasks using the support of the programmable robotic aids used in the primary level pedagogy, presents specific learning tasks created in accordance with the concept of development of computational thinking, which follows new trends in this area, and summarizes the experiences of selected teachers with the implementation of these aids into classes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XV: Výzvy pro učitele v 21. století: recenzovaný sborník

  • ISBN

    978-80-244-5886-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    28-35

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    6. 11. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku