Tvorba učebních úloh z edukační robotiky pro podporu výuky na prvním stupni základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73606226" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73606226 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/04/ONLINE-SBORNIK-2019.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/04/ONLINE-SBORNIK-2019.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tvorba učebních úloh z edukační robotiky pro podporu výuky na prvním stupni základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek shrnuje problematiku návrhu učebních úloh pro programovatelné robotické hračky, které mohou být využity v primární pedagogice. Představuje specifické úlohy podporující rozvoj informatického myšlení, které můžeme označit za aktuální trend v oblasti výuky informatiky. Dále příspěvek popisuje zkušenosti vybraných učitelů s implementací těchto úloh do výuky.
Název v anglickém jazyce
Designing learning tasks in educational robotics for primary education
Popis výsledku anglicky
This article summarizes the issue of designing learning tasks using the support of the programmable robotic aids used in the primary level pedagogy, presents specific learning tasks created in accordance with the concept of development of computational thinking, which follows new trends in this area, and summarizes the experiences of selected teachers with the implementation of these aids into classes.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XV: Výzvy pro učitele v 21. století: recenzovaný sborník
ISBN
978-80-244-5886-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
28-35
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
6. 11. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—