Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PILOT VERIFICATION OF 'TOOLS FOR ADAPTIVE LEARNING' MODULE BY PHD STUDENTS AT UNIVERSITY OF OSTRAVA

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1801QV1" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1801QV1 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    PILOT VERIFICATION OF 'TOOLS FOR ADAPTIVE LEARNING' MODULE BY PHD STUDENTS AT UNIVERSITY OF OSTRAVA

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes the development of the 'Tools for Adaptive Learning. Learning Styles' module and evaluation of theresults of its pilot testing by University of Ostrava Ph.D. students. The module is a part of an open online courseco-created by international research teams within the scope of the IRNet project. While the first part of the paperdescribes the formal and content structure of the created module, the second part is aimed at the results of its pilot testingin which Ph.D. students studying in both full-time and part-time study programs at the Pedagogical Faculty of theUniversity of Ostrava participated.

  • Název v anglickém jazyce

    PILOT VERIFICATION OF 'TOOLS FOR ADAPTIVE LEARNING' MODULE BY PHD STUDENTS AT UNIVERSITY OF OSTRAVA

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the development of the 'Tools for Adaptive Learning. Learning Styles' module and evaluation of theresults of its pilot testing by University of Ostrava Ph.D. students. The module is a part of an open online courseco-created by international research teams within the scope of the IRNet project. While the first part of the paperdescribes the formal and content structure of the created module, the second part is aimed at the results of its pilot testingin which Ph.D. students studying in both full-time and part-time study programs at the Pedagogical Faculty of theUniversity of Ostrava participated.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PROCEEDINGS OF THE 6th INTERNATIONAL CONFERENCE on SUSTAINABILITY, TECHNOLOGY AND EDUCATION (STE 2017)

  • ISBN

    978-989-8533-73-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    111-115

  • Název nakladatele

    International Association for Development of the Information Society

  • Místo vydání

    Sydney, Austrálie

  • Místo konání akce

    Sydney, Austrálie

  • Datum konání akce

    11. 12. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku