Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Adaptive individualized education in e-learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA1100YES" target="_blank" >RIV/61988987:17450/10:A1100YES - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Adaptive individualized education in e-learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution deals with the proposal on a new learning model based on individual learning styles of students. It consists of three parts - The Student Module, Virtual Teacher Module and Adaptive Module. Within the Student Module the groups of mutually independent characteristics of students have been proposed influencing the learning process. The stated characteristics can be considered at the development of the electronic learning environment. The Virtual Teacher Module describes the designed procedures of education depending on individual characteristics of students. The Adaptive Module is represented by algorithms which select the optimum study material for individual types of students. The contribution involves a pilot description of the proposed structure, including the description of learning styles analysis and its results, and finally, next gradual development of the issue being solved is formulated here.

  • Název v anglickém jazyce

    Adaptive individualized education in e-learning

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with the proposal on a new learning model based on individual learning styles of students. It consists of three parts - The Student Module, Virtual Teacher Module and Adaptive Module. Within the Student Module the groups of mutually independent characteristics of students have been proposed influencing the learning process. The stated characteristics can be considered at the development of the electronic learning environment. The Virtual Teacher Module describes the designed procedures of education depending on individual characteristics of students. The Adaptive Module is represented by algorithms which select the optimum study material for individual types of students. The contribution involves a pilot description of the proposed structure, including the description of learning styles analysis and its results, and finally, next gradual development of the issue being solved is formulated here.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0242" target="_blank" >GA406/09/0242: Evaluace eLearningu - systémový přístup</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Computer Based Learning in Science 2010

  • ISBN

    978-9963-689-85-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    OEliZK

  • Místo vydání

    Warsaw, Poland

  • Místo konání akce

    Warsaw, Poland

  • Datum konání akce

    4. 7. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku