Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mathematical preliteracy from the view of preprimary school teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73598843" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73598843 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333178729" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333178729</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mathematical preliteracy from the view of preprimary school teachers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The research called The Mathematics and Reading Literacy in Preschool Education (MRLPE) is focused on kindergarten education environment in the context of developing mathematical and reading literacy of children. The purpose of the research was the description of education environment in kindergartens, focusing on developing mathematical and reading pre-literacies. The paper focused mainly on identifying the barriers to developing mathematical pre-literacy as perceived by kindergarten teachers see them.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematical preliteracy from the view of preprimary school teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The research called The Mathematics and Reading Literacy in Preschool Education (MRLPE) is focused on kindergarten education environment in the context of developing mathematical and reading literacy of children. The purpose of the research was the description of education environment in kindergartens, focusing on developing mathematical and reading pre-literacies. The paper focused mainly on identifying the barriers to developing mathematical pre-literacy as perceived by kindergarten teachers see them.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EDULEARN19 Proceedings

  • ISBN

    978-84-09-12031-4

  • ISSN

    2340-1117

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    5240-5246

  • Název nakladatele

    International Association of Technology, Education and Development (IATED)

  • Místo vydání

    Madrid

  • Místo konání akce

    Palma

  • Datum konání akce

    1. 7. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku