Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kindergarten Teacher´S Reflection about the Development of Children´S Mathematical Pre-Literacy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73605451" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73605451 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333185337" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333185337</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/inted.2020.1023" target="_blank" >10.21125/inted.2020.1023</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Kindergarten Teacher´S Reflection about the Development of Children´S Mathematical Pre-Literacy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The research called The Mathematics and Reading Literacy in Preschool Education 1 (MRLPE1) was focused on kindergarten education environment in the context of developing mathematical and reading literacy of children and the reflexion of the respective teaching of the kindergarten teachers, as well as focusing on the development of aforementioned literacies. The research followed the original MRPLE research in order to verify that the obtained results are of general validity. The method chosen for this research was a non-standardised questionnaire survey in combination with interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Kindergarten Teacher´S Reflection about the Development of Children´S Mathematical Pre-Literacy

  • Popis výsledku anglicky

    The research called The Mathematics and Reading Literacy in Preschool Education 1 (MRLPE1) was focused on kindergarten education environment in the context of developing mathematical and reading literacy of children and the reflexion of the respective teaching of the kindergarten teachers, as well as focusing on the development of aforementioned literacies. The research followed the original MRPLE research in order to verify that the obtained results are of general validity. The method chosen for this research was a non-standardised questionnaire survey in combination with interview.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTED2020 Proceedings

  • ISBN

    978-84-09-17939-8

  • ISSN

    2340-1079

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    3632-3638

  • Název nakladatele

    International Association of Technology, Education and Development (IATED)

  • Místo vydání

    Madrid

  • Místo konání akce

    Valencia

  • Datum konání akce

    2. 3. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000558088803106