Kindergarten Teacher´S Reflection about the Development of Children´S Mathematical Pre-Literacy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73605451" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73605451 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333185337" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333185337</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.21125/inted.2020.1023" target="_blank" >10.21125/inted.2020.1023</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Kindergarten Teacher´S Reflection about the Development of Children´S Mathematical Pre-Literacy
Popis výsledku v původním jazyce
The research called The Mathematics and Reading Literacy in Preschool Education 1 (MRLPE1) was focused on kindergarten education environment in the context of developing mathematical and reading literacy of children and the reflexion of the respective teaching of the kindergarten teachers, as well as focusing on the development of aforementioned literacies. The research followed the original MRPLE research in order to verify that the obtained results are of general validity. The method chosen for this research was a non-standardised questionnaire survey in combination with interview.
Název v anglickém jazyce
Kindergarten Teacher´S Reflection about the Development of Children´S Mathematical Pre-Literacy
Popis výsledku anglicky
The research called The Mathematics and Reading Literacy in Preschool Education 1 (MRLPE1) was focused on kindergarten education environment in the context of developing mathematical and reading literacy of children and the reflexion of the respective teaching of the kindergarten teachers, as well as focusing on the development of aforementioned literacies. The research followed the original MRPLE research in order to verify that the obtained results are of general validity. The method chosen for this research was a non-standardised questionnaire survey in combination with interview.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
INTED2020 Proceedings
ISBN
978-84-09-17939-8
ISSN
2340-1079
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
3632-3638
Název nakladatele
International Association of Technology, Education and Development (IATED)
Místo vydání
Madrid
Místo konání akce
Valencia
Datum konání akce
2. 3. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000558088803106