Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Moral Competence as Part of Ethical Literacy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73599477" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73599477 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15410/19:73600243

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.15405/epsbs.2019.11.69" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.15405/epsbs.2019.11.69</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15405/epsbs.2019.11.69" target="_blank" >10.15405/epsbs.2019.11.69</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Moral Competence as Part of Ethical Literacy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the paper is to describe the first part of the research, which verified and validated the methodological procedures in connection with the research hypothesis. In our pre-research, we tried to verify in the context of Czech primary school, whether the ethical education has a major impact on raising the level of moral competence and whether there are differences in the level of moral competence of pupils who have or do not have ethical education. Methodologically, we applied the Moral Competence Test (MCT) of the German psychologist Georg Lind

  • Název v anglickém jazyce

    Moral Competence as Part of Ethical Literacy

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to describe the first part of the research, which verified and validated the methodological procedures in connection with the research hypothesis. In our pre-research, we tried to verify in the context of Czech primary school, whether the ethical education has a major impact on raising the level of moral competence and whether there are differences in the level of moral competence of pupils who have or do not have ethical education. Methodologically, we applied the Moral Competence Test (MCT) of the German psychologist Georg Lind

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    European Proceedings of Social and Behavioural Sciences EpSBS

  • ISBN

  • ISSN

    2357-1330

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    592-601

  • Název nakladatele

    Future Academy

  • Místo vydání

    Londýn

  • Místo konání akce

    Barcelona

  • Datum konání akce

    9. 10. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku