Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

O literárních vycházkách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73605421" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73605421 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://jlk.upol.cz/index.php/cislo-1-2019" target="_blank" >http://jlk.upol.cz/index.php/cislo-1-2019</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    O literárních vycházkách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na možnosti využití didaktické vycházky v rámci výuky literární výchovy na střední škole. Literární vycházky mohou napomoci ke zvýšení žákovského zájmu o výuku literatury. Také v rámci nich lze využívat moderní technologie, realizovat mezipředmětové vztahy a rozvíjet klíčové kompetence, které definuje Rámcový vzdělávací program. Součástí příspěvku je návrh konkrétní literární vycházky, a to po Hradci Králové, se kterým je spjato velké množství českých spisovatelů.

  • Název v anglickém jazyce

    About Literary Walking Tours

  • Popis výsledku anglicky

    The focuse of this article is on the possibilities of using didactic walks in the context of teaching literary education at secondary school. Literary walks can help to increase pupils’ interest in literature lessons. As part of these walks, it is possible to use modern technologies, cross-curricular relationships and realize key competencies defined by the Framework Education Program. A draft of a specific literary walking tour is a part of the article. In particular, it is a tour around Hradec Králové, which is a city associated with a large number of Czech writers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Jazyk - literatura - komunikace

  • ISSN

    1805-689X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    138-147

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus