Biblioterapie versus tvůrčí psaní v hodinách Literární výchovy na ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F13%3A43921197" target="_blank" >RIV/49777513:23420/13:43921197 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Biblioterapie versus tvůrčí psaní v hodinách Literární výchovy na ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Článek řeší otázku literární produkce v hodinách literární výchovy na základní škole, neboť tuto činnost vyžaduje Rámcový vzdělávací program. Produkci literárních textů je možné řešit zařazováním tvůrčího psaní do hodin literární výchovy, více možností však nabízí využívání metod a technik biblioterapie.
Název v anglickém jazyce
Bibliotherapy Versus Creative Writing in Literary Education Classes at Czech Basic Schools
Popis výsledku anglicky
The article deals with the issue of literary production in Literary Education classes at basic school (pupils aged 6-15), as this activity is required by Framework Education Program. The production of literary texts can be materialized by including creative writing into the Literary Education classes: However, the methods and techniques of bibliotherapy offer more possibilities.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
87-90
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—