Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Profesní sebepojetí začínajících akademických pracovníků z vybraných postkomunistických států

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73601411" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73601411 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2020/08/Sbornik-2018-online.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2020/08/Sbornik-2018-online.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Profesní sebepojetí začínajících akademických pracovníků z vybraných postkomunistických států

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V tomto příspěvku se zabýváme hodnotou vzdělání u začínajících akademických pracovníků z perspektivy jejich profesního sebepojetí. Hlavním cílem je analyzovat formativní faktory profesního sebepojetí, které se podílí na utváření profesní hodnotové orientace. Dílčím cílem je zjistit, jak hodnotí respondenti sami sebe jako vysokoškolské učitele a vědecké pracovníky. Respondenti byli vybráni z řad doktorandů programu Pedagogika, kteří studují na univerzitách v evropských postkomunistických státech. Vyzkumnou metodou byl polostrukturovaný rozhovor a jejich odpovědi jsme vyhodnotili otevřeným, axiálním a selektivním kódováním.

  • Název v anglickém jazyce

    Professional Self-Concept Oof the Beginning Academic Workers of the Selected Post-Communistic Countries

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on the value of education perceived by the beginning academic workers from their professional self-concept point of view. The main aim is to analyse the formative factors of the professional self-concept, which are also involved in the formation of the professional value orientation. The partial aim is to find out how the respondent evaluate themselves as university teachers and scientists. The respondents were selected from among doctoral students of the program Pedagogy, who study at universities in European post-communist states. The research tool was a semi-structured interview and we evaluated their responses with open, axial and selective coding.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XIV-Recenzovaný sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-244-5682-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    6-13

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    7. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku