Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Online cloudové prostředí pro výuku informatiky a robotiky na ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73601492" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73601492 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.didinfo.net/images/DidInfo/files/Didinfo_2020.pdf" target="_blank" >http://www.didinfo.net/images/DidInfo/files/Didinfo_2020.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Online cloudové prostředí pro výuku informatiky a robotiky na ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o praktických zkušenostech učitelů s teoretickou přípravou studentů na výuku robotiky a o prerekvizitách, které studenti musí splňovat pro úspěšnou participaci ve výuce robotiky. Základním tématem je přehled prostředí, které učitelé mohou využívat k výuce programování a porovnání těchto prostředí s ohledem na návaznost vlastní výukou programovatelné robotiky. Příspěvek zároveň nabízí příklady možnosti implementace edukační robotiky, využívající teoretických přístupů konstruktivismu a konstrukcionismu do koncepce výuky technických, technologických a informatických předmětů.

  • Název v anglickém jazyce

    The Online Cloud Environments for Teaching Computer Science and Robotics at Elementary School

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with practical experiences of teachers with the theoretical preparation of students in the robotics education and with the prerequisites that students must fulfill for a successful participation in the robotics classes. The main topic is an overview of the environments that teachers can use to teach programming and a comparison of these environments with regards to the planned progression of their classes to using programmable robotic tools. The paper also offers examples of implementation of educational robotics, using theoretical approaches of constructivism and constructionism to the concept of teaching technical, technological and computer science subjects.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DIDINFO 2020 - Sborník konference

  • ISBN

    978-80-7494-532-8

  • ISSN

    2454-051X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    "197 "- 203

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    12. 2. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku