Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Koherence motoriky a některých aspektů sebepojetí žáka primární školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73606303" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73606303 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333186189" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333186189</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Koherence motoriky a některých aspektů sebepojetí žáka primární školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Úroveň motoriky je jedním z významných ukazatelů při posuzování školní připravenosti dítěte. Deficit v oblasti jemné motoriky upozorňuje na možnost výskytu poruch učení, v oblasti hrubé motoriky se negativně promítají do procesu socializace a adaptace na školní prostředí. Cílem projektu tak je deskripce a analýza vztahů mezi úrovní motoriky a některými složkami self-konceptu žáka v primárním vzdělávání. Úroveň motoriky byla monitorována testem M-ABC 2. Data z oblasti self-konceptu budou zjištěna dotazníkem Piers-Harris 2. Data byla získána v rámci projektu IGA_PdF_2020_020.

  • Název v anglickém jazyce

    Coherence of motor skills and some aspects of self-concept of a primary school pupil

  • Popis výsledku anglicky

    The level of motor skills is one of the important indicators in assessing child&apos;s school readiness. Deficit in the field of fine motor skills may be a sing of possible learning disabilities, gross motor skills may have a negative impact on the process of socialization and adaptation to the school environment. Therefore, the aim of the project is to describe and analyze the relationships between the level of motor skills and some components of the self-concept of the pupil in primary education. The level of motor skills was monitored by the M-ABC 2 test. Data from the area of self-concept was determined by the Piers-Harris 2 questionnaire. Data were obtained within the project IGA_PdF_2020_020.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče