Koherence motoriky a některých aspektů sebepojetí žáka primární školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73606303" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73606303 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333186189" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333186189</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Koherence motoriky a některých aspektů sebepojetí žáka primární školy
Popis výsledku v původním jazyce
Úroveň motoriky je jedním z významných ukazatelů při posuzování školní připravenosti dítěte. Deficit v oblasti jemné motoriky upozorňuje na možnost výskytu poruch učení, v oblasti hrubé motoriky se negativně promítají do procesu socializace a adaptace na školní prostředí. Cílem projektu tak je deskripce a analýza vztahů mezi úrovní motoriky a některými složkami self-konceptu žáka v primárním vzdělávání. Úroveň motoriky byla monitorována testem M-ABC 2. Data z oblasti self-konceptu budou zjištěna dotazníkem Piers-Harris 2. Data byla získána v rámci projektu IGA_PdF_2020_020.
Název v anglickém jazyce
Coherence of motor skills and some aspects of self-concept of a primary school pupil
Popis výsledku anglicky
The level of motor skills is one of the important indicators in assessing child's school readiness. Deficit in the field of fine motor skills may be a sing of possible learning disabilities, gross motor skills may have a negative impact on the process of socialization and adaptation to the school environment. Therefore, the aim of the project is to describe and analyze the relationships between the level of motor skills and some components of the self-concept of the pupil in primary education. The level of motor skills was monitored by the M-ABC 2 test. Data from the area of self-concept was determined by the Piers-Harris 2 questionnaire. Data were obtained within the project IGA_PdF_2020_020.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—