Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza zkušeností s mentoringem v klinickém výukovém prostředí u studentů ošetřovatelství a zdravotnického záchranářství pregraduálního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73610215" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73610215 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf" target="_blank" >http://capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza zkušeností s mentoringem v klinickém výukovém prostředí u studentů ošetřovatelství a zdravotnického záchranářství pregraduálního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku bylo vymezit analýzu aktuálních dohledaných publikovaných poznatků o pozitivních a negativních zkušenostech s mentoringem u studentů ošetřovatelství a zdravotnického záchranářství pregraduálního vzdělávání v klinickém výukovém prostředí pomocí rešeršní vyhledávací strategie v elektronických databázích. Teoretickým východiskem bylo vymezení pojmů klinické výukové prostředí a mentoring. Výsledkem bylo zjištění pozitivních a negativních zkušeností s mentoringem např. pocit větší jistoty a důvěry × neochota, nezájem mentora.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Experience with Mentoring in a Clinical Teaching Environment for Undergraduate Students of Nursing and Paramedics

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper was to present an analysis of current published knowl edge about positive and negative experience with mentoring for nursing and paramedics students in undergraduate education in a clinical teaching environ ment using a search strategy in electronic databases. The theoretical basis was the definition of the concepts of clinical learning environment and mentoring. The result was the finding of positive and negative experience with mentoring, such as a feeling of greater confidence and trust vs. reluctance, disinterest of the mentor.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku. Sborník příspěvků XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-7392-367-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    432-435

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    13. 9. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku