Analýza zkušeností s mentoringem v klinickém výukovém prostředí u studentů ošetřovatelství a zdravotnického záchranářství pregraduálního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73610215" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73610215 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf" target="_blank" >http://capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza zkušeností s mentoringem v klinickém výukovém prostředí u studentů ošetřovatelství a zdravotnického záchranářství pregraduálního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku bylo vymezit analýzu aktuálních dohledaných publikovaných poznatků o pozitivních a negativních zkušenostech s mentoringem u studentů ošetřovatelství a zdravotnického záchranářství pregraduálního vzdělávání v klinickém výukovém prostředí pomocí rešeršní vyhledávací strategie v elektronických databázích. Teoretickým východiskem bylo vymezení pojmů klinické výukové prostředí a mentoring. Výsledkem bylo zjištění pozitivních a negativních zkušeností s mentoringem např. pocit větší jistoty a důvěry × neochota, nezájem mentora.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Experience with Mentoring in a Clinical Teaching Environment for Undergraduate Students of Nursing and Paramedics
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper was to present an analysis of current published knowl edge about positive and negative experience with mentoring for nursing and paramedics students in undergraduate education in a clinical teaching environ ment using a search strategy in electronic databases. The theoretical basis was the definition of the concepts of clinical learning environment and mentoring. The result was the finding of positive and negative experience with mentoring, such as a feeling of greater confidence and trust vs. reluctance, disinterest of the mentor.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku. Sborník příspěvků XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-7392-367-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
432-435
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
13. 9. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—