Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky a intervence v práci učitele mateřské školy s akcentem na školní připravenost

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73612012" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73612012 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61988987:17450/21:A2202CWW

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333191899" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333191899</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky a intervence v práci učitele mateřské školy s akcentem na školní připravenost

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vědecká monografie vznikla jako výstup z projektu TAČR TL02000346. Projekt reaguje na aktuální potřeby praxe učitelů mateřských škol. Tým řešitelů si vytyčil jako hlavní cíl vytvořit online aplikaci, jež se stane pomocníkem učitelů při hodnocení pokroků dětí a při jejich individuální přípravě k zahájení povinné školní docházky. Výstupem z projektu je řešitelským týmem vytvořená a ověřená online aplikace, která je z hlediska koncepce a pojetí originálním intervenčním produktem pro práci učitele MŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    Online Application as a Tool of Pedagogical Diagnostics and Intervention in the Work of a Kindergarten Teacher with an Emphasis on School Readiness

  • Popis výsledku anglicky

    The scientific monograph was created as an output of the TAČR TL02000346 project. The project responds to the current practice needs of kindergarten teachers. The main goal of the research team has been to create an online application that will help teachers in assessing children&apos;s progress and in their individual preparation for the start of compulsory schooling. The output of the project is an online application created and verified by the research team, which is, in terms of concept and conception, an original intervention product for the work of a kindergarten teacher.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL02000346" target="_blank" >TL02000346: Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky a intervence v práci učitele mateřské školy s akcentem na školní připravenost</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-5962-2

  • Počet stran knihy

    121

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy