Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky a intervence v práci učitele mateřské školy s akcentem na školní připravenost
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73612012" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73612012 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61988987:17450/21:A2202CWW
Výsledek na webu
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333191899" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333191899</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky a intervence v práci učitele mateřské školy s akcentem na školní připravenost
Popis výsledku v původním jazyce
Vědecká monografie vznikla jako výstup z projektu TAČR TL02000346. Projekt reaguje na aktuální potřeby praxe učitelů mateřských škol. Tým řešitelů si vytyčil jako hlavní cíl vytvořit online aplikaci, jež se stane pomocníkem učitelů při hodnocení pokroků dětí a při jejich individuální přípravě k zahájení povinné školní docházky. Výstupem z projektu je řešitelským týmem vytvořená a ověřená online aplikace, která je z hlediska koncepce a pojetí originálním intervenčním produktem pro práci učitele MŠ.
Název v anglickém jazyce
Online Application as a Tool of Pedagogical Diagnostics and Intervention in the Work of a Kindergarten Teacher with an Emphasis on School Readiness
Popis výsledku anglicky
The scientific monograph was created as an output of the TAČR TL02000346 project. The project responds to the current practice needs of kindergarten teachers. The main goal of the research team has been to create an online application that will help teachers in assessing children's progress and in their individual preparation for the start of compulsory schooling. The output of the project is an online application created and verified by the research team, which is, in terms of concept and conception, an original intervention product for the work of a kindergarten teacher.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL02000346" target="_blank" >TL02000346: Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky a intervence v práci učitele mateřské školy s akcentem na školní připravenost</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-5962-2
Počet stran knihy
121
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—