Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aspekty rozvoje žákova potenciálu v konstruktivistickém pojetí edukačního procesu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73617857" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73617857 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ksv.upol.cz/civilia/texts/Civilia%2012-2.pdf" target="_blank" >https://ksv.upol.cz/civilia/texts/Civilia%2012-2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aspekty rozvoje žákova potenciálu v konstruktivistickém pojetí edukačního procesu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem článku je ukotvit rozvoj potenciálu žáků jako nedílnou součást naplňování principů konstruktivistického pojetí výchovně vzdělávacího procesu. Dále si klademe za cíl vymezit profesní kompetence primárního učitele spojené se specifiky vzdělávání zaměřeného na žáka a popsat podmínky, které je nutné vytvořit pro realizaci přístupů rozvíjejících potenciál žáků v souladu s deklarovanými profesními potřebami učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Aspects of the Development of the Student's Potential in the Constructivist Educational Process

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the article is to anchor the development of pupils&apos; potential as an integral part of fulfilling the principles of the constructivist conception of the educational process. We also aim to define the professional competencies of the primary teacher associated with the specifics of learner-centered education and to describe the conditions that are necessary to create for the implementation of approaches that develop pupils&apos; potential in accordance with the declared professional needs of teachers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Civilia. Odborná revue pro didaktiku společenských věd

  • ISSN

    1805-3963

  • e-ISSN

    2336-3584

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    30-48

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus