Aspekty rozvoje žákova potenciálu v konstruktivistickém pojetí edukačního procesu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73617857" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73617857 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://ksv.upol.cz/civilia/texts/Civilia%2012-2.pdf" target="_blank" >https://ksv.upol.cz/civilia/texts/Civilia%2012-2.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aspekty rozvoje žákova potenciálu v konstruktivistickém pojetí edukačního procesu
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem článku je ukotvit rozvoj potenciálu žáků jako nedílnou součást naplňování principů konstruktivistického pojetí výchovně vzdělávacího procesu. Dále si klademe za cíl vymezit profesní kompetence primárního učitele spojené se specifiky vzdělávání zaměřeného na žáka a popsat podmínky, které je nutné vytvořit pro realizaci přístupů rozvíjejících potenciál žáků v souladu s deklarovanými profesními potřebami učitelů.
Název v anglickém jazyce
Aspects of the Development of the Student's Potential in the Constructivist Educational Process
Popis výsledku anglicky
The aim of the article is to anchor the development of pupils' potential as an integral part of fulfilling the principles of the constructivist conception of the educational process. We also aim to define the professional competencies of the primary teacher associated with the specifics of learner-centered education and to describe the conditions that are necessary to create for the implementation of approaches that develop pupils' potential in accordance with the declared professional needs of teachers.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Civilia. Odborná revue pro didaktiku společenských věd
ISSN
1805-3963
e-ISSN
2336-3584
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
30-48
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—