Portfolio jako nástroj rozvoje profesní identity studentů oboru sociální práce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73623821" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73623821 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.caritas-vos.cz/ke-stazeni/publikace" target="_blank" >https://www.caritas-vos.cz/ke-stazeni/publikace</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Portfolio jako nástroj rozvoje profesní identity studentů oboru sociální práce
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem předkládaného textu je zreflekovat význam studentskéhoportfolia v pregraduálním vzdělávání jako efektivní nástroj pro formováníprofesní identity studentů oboru sociální práce v kontextu vzdělávacíchdiskurzů. První část textu se věnuje tématu profesní identity budoucíchsociálních pracovníků, a popisuje, jaký význam má téma profesní identityuvnitř oboru sociální práce. Druhá část představuje portfolio – vymezenípojmu, jeho smysl, cíle, obsah a přínosy i limity pro seberozvoj s ohledem naformování profesní identity. Poslední část stati představí teoretické přístupypro práci s portfoliem a legitimizuje různé diskurzy ve vzdělávání v oborusociální práce. Text je vystavěn jako teoretická stať
Název v anglickém jazyce
Portfolio as a tool professional identity development of students in the field of social work
Popis výsledku anglicky
The aim of this text is to reflect on the importance of the studentportfolio in undergraduate education as an effective tool for shaping theprofessional identity of students in the field of social work in the contextof educational discourses. The first part of the text deals with the topic ofprofessional identity of future social workers, and describes the importanceof the topic of professional identity in the field of social work. The secondpart presents the portfolio – the definition of the term, its meaning, goals,content and benefits as well as the limits for self‑development with regardto the formation of professional identity. The last part of the article presentstheoretical approaches to working with portfolios and legitimizes variousdiscourses in education in the field of social work. The text is constructed asa theoretical article
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
QUO VADIS další vzdělávání v sociální práci?
ISBN
978-80-87623-14-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
25
Strana od-do
176-200
Název nakladatele
CARITAS – Vyšší odborná škola sociální Olomouc
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
16. 9. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—