Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Portfolio jako nástroj rozvoje profesní identity studentů oboru sociální práce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73623821" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73623821 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.caritas-vos.cz/ke-stazeni/publikace" target="_blank" >https://www.caritas-vos.cz/ke-stazeni/publikace</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Portfolio jako nástroj rozvoje profesní identity studentů oboru sociální práce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem předkládaného textu je zreflekovat význam studentskéhoportfolia v pregraduálním vzdělávání jako efektivní nástroj pro formováníprofesní identity studentů oboru sociální práce v kontextu vzdělávacíchdiskurzů. První část textu se věnuje tématu profesní identity budoucíchsociálních pracovníků, a popisuje, jaký význam má téma profesní identityuvnitř oboru sociální práce. Druhá část představuje portfolio – vymezenípojmu, jeho smysl, cíle, obsah a přínosy i limity pro seberozvoj s ohledem naformování profesní identity. Poslední část stati představí teoretické přístupypro práci s portfoliem a legitimizuje různé diskurzy ve vzdělávání v oborusociální práce. Text je vystavěn jako teoretická stať

  • Název v anglickém jazyce

    Portfolio as a tool professional identity development of students in the field of social work

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this text is to reflect on the importance of the studentportfolio in undergraduate education as an effective tool for shaping theprofessional identity of students in the field of social work in the contextof educational discourses. The first part of the text deals with the topic ofprofessional identity of future social workers, and describes the importanceof the topic of professional identity in the field of social work. The secondpart presents the portfolio – the definition of the term, its meaning, goals,content and benefits as well as the limits for self‑development with regardto the formation of professional identity. The last part of the article presentstheoretical approaches to working with portfolios and legitimizes variousdiscourses in education in the field of social work. The text is constructed asa theoretical article

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    QUO VADIS další vzdělávání v sociální práci?

  • ISBN

    978-80-87623-14-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

    176-200

  • Název nakladatele

    CARITAS – Vyšší odborná škola sociální Olomouc

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    16. 9. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku