Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktika elektrotechniky : Rozvíjení kompetencí k řešení problémů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73619636" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73619636 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.bookport.cz/kniha/didaktika-elektrotechniky-12242/" target="_blank" >https://www.bookport.cz/kniha/didaktika-elektrotechniky-12242/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.23.24463063" target="_blank" >10.5507/pdf.23.24463063</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktika elektrotechniky : Rozvíjení kompetencí k řešení problémů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se tematicky věnuje oblasti oborové, resp. předmětové didaktice, konkrétně didaktice elektrotechniky, která má mimořádný význam pro odborné technické vzdělávání, neboť tvoří jeho klíčovou část jak v praxi, tak v přípravě učitelů takto zaměřených disciplín.Publikace svým obsahem nastiňuje myšlenkový systém, který čtenáře uvede do vymezené vědní oblasti a svou logikou utřídění látky i vhledem do soustavy jejího výkladu poskytuje potřebné teoreticko-praktické poznání. Rozšiřuje tak základ, který je učiteli dán obecnou didaktikou o oborovou, předmětovou didaktiku, která své poznatky čerpá z obecné pedagogiky a didaktiky, ale především z příslušné odborné dimenze přípravy učitele elektrotechnických předmětů. Kromě rozboru témat spojených s předmětovou didaktikou jsou součástí publikace rovněž výsledky několikaletého výzkumu v oblastech moderních technologií, nástrojů rozvíjejících technickou a zároveň digitální gramotnost.Publikace je z pohledu svého zaměření unikátní, nemající v rámci středoevropského regionu obdoby. Je určena především studentům učitelství odborných předmětů, ale také začínajícím i praktikujícím učitelům a všem ostatním, kteří mají zájem promýšlet své dosavadní zkušenosti v oboru elektrotechniky v souvislostech se vzděláváním dalších generací v technologických možnostech 21. století.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactics of electrical engineering : Developing problem-solving competences

  • Popis výsledku anglicky

    The publication is thematically devoted to the field of subject didactics, specifically didactics of electrical engineering, which is of particular importance for vocational technical education, as it forms a key part of both practice and the preparation of teachers of such disciplines.The content of the publication outlines a system of thought that introduces the reader to the defined field of science and provides the necessary theoretical and practical knowledge through the logic of the classification of the material and the insight into the system of its interpretation. It thus extends the basis given to the teacher by general didactics with a subject-specific didactics, which draws its knowledge from general pedagogy and didactics, but above all from the relevant professional dimension of the preparation of teachers of electrical subjects. In addition to the analysis of topics related to subject didactics, the publication also includes the results of several years of research in the areas of modern technologies, tools developing both technical and digital literacy.The publication is unique in terms of its focus, unparalleled in the Central European region. It is intended primarily for students of teaching vocational subjects, but also for beginning and practicing teachers and all others who are interested in reflecting on their current experience in the field of electrical engineering in the context of educating the next generation in the technological possibilities of the 21st century.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-6306-3

  • Počet stran knihy

    171

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy