Mosty mezi architekturou a matematikou: analýza edukačního programu v Dánském centru architektury
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73622917" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73622917 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://ojs.cuni.cz/vytvarnavychova/issue/view/373" target="_blank" >https://ojs.cuni.cz/vytvarnavychova/issue/view/373</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.14712/26950669.4560" target="_blank" >10.14712/26950669.4560</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mosty mezi architekturou a matematikou: analýza edukačního programu v Dánském centru architektury
Popis výsledku v původním jazyce
Následující text je analýzou edukačního programu s názvem Architektura, matematika a mosty (Arkitektur, matematik & broer) ze stálé nabídky vzdělávacích aktivit pro základní školy Dánského centra architektury (Dansk Arkitektur Center) v Kodani. Text představuje metodologii výzkumu, seznamuje s kontextem výukové situace, s využitými edukačními prostředky a průběhem programu, s jeho klíčovými momenty a vrstvami.
Název v anglickém jazyce
Bridges between Architecture and Mathematics: analysis of an educational programme in Danish Architecture Centre
Popis výsledku anglicky
The text is an analysis of an educational programme called Architecture, Mathematics & Bridges (Arkitektur, matematik & broer) from the permanent offer of educational activities for primary schools of the Danish Architecture Centre (Dansk Arkitektur Center) in Copenhagen, Denmark. The text presents the research methodology, the context of the education situation, educational resources, the course of the programme, and its key moments and layers.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Výtvarná výchova
ISSN
1210-3691
e-ISSN
2695-0669
Svazek periodika
64/2024
Číslo periodika v rámci svazku
1-2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
42-63
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—