Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mosty mezi architekturou a matematikou: analýza edukačního programu v Dánském centru architektury

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73622917" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73622917 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ojs.cuni.cz/vytvarnavychova/issue/view/373" target="_blank" >https://ojs.cuni.cz/vytvarnavychova/issue/view/373</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/26950669.4560" target="_blank" >10.14712/26950669.4560</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mosty mezi architekturou a matematikou: analýza edukačního programu v Dánském centru architektury

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Následující text je analýzou edukačního programu s názvem Architektura, matematika a mosty (Arkitektur, matematik &amp; broer) ze stálé nabídky vzdělávacích aktivit pro základní školy Dánského centra architektury (Dansk Arkitektur Center) v Kodani. Text představuje metodologii výzkumu, seznamuje s kontextem výukové situace, s využitými edukačními prostředky a průběhem programu, s jeho klíčovými momenty a vrstvami.

  • Název v anglickém jazyce

    Bridges between Architecture and Mathematics: analysis of an educational programme in Danish Architecture Centre

  • Popis výsledku anglicky

    The text is an analysis of an educational programme called Architecture, Mathematics &amp; Bridges (Arkitektur, matematik &amp; broer) from the permanent offer of educational activities for primary schools of the Danish Architecture Centre (Dansk Arkitektur Center) in Copenhagen, Denmark. The text presents the research methodology, the context of the education situation, educational resources, the course of the programme, and its key moments and layers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Výtvarná výchova

  • ISSN

    1210-3691

  • e-ISSN

    2695-0669

  • Svazek periodika

    64/2024

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    42-63

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus