Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Conscious Perception and Listening to Classical and Popular Music in Music Education Classes among Middle and Older School-Age Students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73624580" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73624580 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333204467" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333204467</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Uvedomelé vnímanie a počúvanie klasickej a populárnej hudby na hodinách hudobnej výchovy u žiakov stredného a staršieho školského veku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Počúvanie hudby (percepcia hudby) sa považuje za jednu z najpodstatnejších zložiek hudobnej výchovy. Typickým znakom v období stredného a staršieho školského veku u žiakov sú nové hudobné preferencie a postoje k vybraným hudobným štýlom, žánrom a druhom hudby.

  • Název v anglickém jazyce

    Conscious Perception and Listening to Classical and Popular Music in Music Education Classes among Middle and Older School-Age Students

  • Popis výsledku anglicky

    Listening to music (perception of music) is considered one of the most essential components of music education. New musical preferences and attitudes towards selected musical styles, genres and types of music are a typical feature in the period of middle and older school age among pupils.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Adoramus Te

  • ISSN

    1335-3292

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2024

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1/2024

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    22-23

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus