Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tvořivé psaní a jeho začleňování do literární výchovy na gymnáziu.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73629263" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73629263 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tvořivé psaní a jeho začleňování do literární výchovy na gymnáziu.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá využitím konceptů tvůrčího psaní v České republice a jejich vztahem ke kurikulárnímu rámci pro gymnázia. Nastiňuje roli učitele při začleňování tvůrčího psaní do výuky literatury a popisuje strategie pro jeho začlenění do vzdělávacího procesu. Závěrečná část reflektuje autorovu zkušenost s využitím tvůrčího psaní v úvodních hodinách literární výchovy na gymnáziu.

  • Název v anglickém jazyce

    Creative writing and strategies for its incorporating into literature education at grammar schools.

  • Popis výsledku anglicky

    The article reflects on the use of the concepts of creative writing in the Czech Republic and relates them to the curricular framework for gymnasium. It outlines the role of the teacher in the use of creative writing in literature education and describes strategies for introducing creative writing into the educational process. The final section reflects on the author&apos;s experience of incorporating creative writing into introductory literature education classes at gymnasium.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Český jazyk a literatura

  • ISSN

    0009-0786

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    74

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    "127–133"

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus