NÁZORNOST V MATEMATICE S VYUŽITÍM APLIKACE CORINTH 3D A GEOGEBRA
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73629487" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73629487 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://emejournal.upol.cz/vol6no2.htm" target="_blank" >https://emejournal.upol.cz/vol6no2.htm</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
NÁZORNOST V MATEMATICE S VYUŽITÍM APLIKACE CORINTH 3D A GEOGEBRA
Popis výsledku v původním jazyce
Názornost je jedním z klíčových pilířů vzdělávání v oblasti (nejen) matematiky. Příspěvek navazuje na dřívější článek Zásada názornosti v matematice s využitím programu GeoGebra, který se zaměřoval na úvod do několika příkladů využití GeoGebry pro vizualizace ve výuce matematiky. Tento článek původní myšlenky rozvíjí a komparuje příklady využití dvou různých nástrojů – aplikace Corinth 3D a aplikace GeoGebra. Cílem článku je tedy rozšířit povědomí čtenářů o možnostech volby aplikací pro pedagogickou praxi vyučování matematice.
Název v anglickém jazyce
VISUALISATION IN MATHEMATICS USING CORINTH 3D AND GEOGEBRA
Popis výsledku anglicky
Visualisation is one of the key pillars of education in (not only) mathematics. This paper builds on an earlier article, The Principle of Visualisation in Mathematics Using GeoGebra, which focused on an introduction to several examples of using GeoGebra to enhance visualisation in mathematics education. This article expands on the original ideas and compares examples of using two different tools - Corinth 3D and GeoGebra. Thus, the aim of the article is to broaden readers' awareness of the choices of applications for pedagogical practice in mathematics teaching.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ELEMENTARY MATHEMATICS EDUCATION JOURNAL
ISSN
2694-8133
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
34-42
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—