ZÁSADA NÁZORNOSTI V MATEMATICE S VYUŽITÍM PROGRAMU GEOGEBRA
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73624059" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73624059 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://emejournal.upol.cz/Issues/Vol5No2/Vol5No2_Wossala.pdf" target="_blank" >https://emejournal.upol.cz/Issues/Vol5No2/Vol5No2_Wossala.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ZÁSADA NÁZORNOSTI V MATEMATICE S VYUŽITÍM PROGRAMU GEOGEBRA
Popis výsledku v původním jazyce
Didaktické zásady jsou jednou z klíčových oblastí vzdělávacího procesu. Bez jejich dodržování mohou nastat problémy při dosahování vymezených cílů vzdělávání. Ve výuce matematiky lze názornost podpořit mnoha způsoby – různými modely, schématy, ilustracemi, obrázky. Digitální technologie nám nabízí další úroveň rozvoje názornosti při hodinách matematiky. V tomto článku jsou prezentovány příklady dobré praxe využitelné ve výuce matematiky s využitím programu GeoGebra. Tyto náměty mohou být inspirací pro vyučující, kteří zakomponování programu GeoGebra do své pedagogické praxe teprve zvažují.
Název v anglickém jazyce
THE PRINCIPLE OF VISUALIZATION IN MATHEMATICS USING GEOGEBRA
Popis výsledku anglicky
Didactic principles are one of the key areas of the educational process. Without adherence to them, problems may arise in achieving the defined educational objectives. In mathematics education, visualisation can be supported in many ways - by various models, diagrams, illustrations, pictures. Digital technologies offer us another level of development of visualisation in mathematics lessons. This article presents examples of good practice used in mathematics teaching using GeoGebra. These ideas can be an inspiration for teachers who are still considering incorporating GeoGebra into their teaching practice.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ELEMENTARY MATHEMATICS EDUCATION JOURNAL
ISSN
2694-8133
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
77-86
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—