Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ZÁSADA NÁZORNOSTI V MATEMATICE S VYUŽITÍM PROGRAMU GEOGEBRA

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73624059" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73624059 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://emejournal.upol.cz/Issues/Vol5No2/Vol5No2_Wossala.pdf" target="_blank" >https://emejournal.upol.cz/Issues/Vol5No2/Vol5No2_Wossala.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ZÁSADA NÁZORNOSTI V MATEMATICE S VYUŽITÍM PROGRAMU GEOGEBRA

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Didaktické zásady jsou jednou z klíčových oblastí vzdělávacího procesu. Bez jejich dodržování mohou nastat problémy při dosahování vymezených cílů vzdělávání. Ve výuce matematiky lze názornost podpořit mnoha způsoby – různými modely, schématy, ilustracemi, obrázky. Digitální technologie nám nabízí další úroveň rozvoje názornosti při hodinách matematiky. V tomto článku jsou prezentovány příklady dobré praxe využitelné ve výuce matematiky s využitím programu GeoGebra. Tyto náměty mohou být inspirací pro vyučující, kteří zakomponování programu GeoGebra do své pedagogické praxe teprve zvažují.

  • Název v anglickém jazyce

    THE PRINCIPLE OF VISUALIZATION IN MATHEMATICS USING GEOGEBRA

  • Popis výsledku anglicky

    Didactic principles are one of the key areas of the educational process. Without adherence to them, problems may arise in achieving the defined educational objectives. In mathematics education, visualisation can be supported in many ways - by various models, diagrams, illustrations, pictures. Digital technologies offer us another level of development of visualisation in mathematics lessons. This article presents examples of good practice used in mathematics teaching using GeoGebra. These ideas can be an inspiration for teachers who are still considering incorporating GeoGebra into their teaching practice.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ELEMENTARY MATHEMATICS EDUCATION JOURNAL

  • ISSN

    2694-8133

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    77-86

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus