Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pohybová aktivita na kurzu GO! (Srovnání týdenních pohybových režimů)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F03%3A00001242" target="_blank" >RIV/61989592:15510/03:00001242 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pohybová aktivita na kurzu GO! (Srovnání týdenních pohybových režimů)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná studie se zabývá komparací dvou odlišných týdenních pohybových režimů. První je běžný režim ve školním roce a druhý je adaptační kurz GO! realizovaný v prvním týdnu školního roku. Obou režimů se zúčastnili studenti prvního ročníku gymnázia vŠumperku. K zjišťování energetického výdeje v týdenním režimu byla použita standardizovaná metodika založená na monitorování pohybové aktivity akcelerometrem Caltrac. K diagnostice vztahu žáků k realizovanému režimu byl použit standardizovaný dotazník. Zhlediska energetického výdeje nenacházíme rozdíly mezi oběma týdny, ale z hlediska struktury pohybové aktivity nacházíme výrazné rozdíly. Kurz GO! je co do obsahu výrazně pestřejší než víkend habituální, kde dominuje chůze.

  • Název v anglickém jazyce

    Physical activity during course GO! (Comparison of weekly physical routines)

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this study is a comparison of two different weekly physical routine. The first one is common, habitual week during the school year, the second one is an adaptable course GO!, which was realised during the first school week. Students of first grade at the secondary grammar school in Šumperk participated this study. Energy expenditure of weekly physical routine was assessed by standardised methodology using accelerometer Caltrac. The diagnostics of the students in relation to these physicalroutines was determined by using standardised questionnaire. We didn't find any differences between these weekly physical routines from a point of energy expenditure, but we found distinct differences from a point of structure of physical activity. The course GO! is more various than habitual physical routine, where the walking dominates.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků mezinárodního semináře Pedagogické kinantropologie

  • ISBN

    80-7042-268-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    96

  • Strana od-do

    69-74

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku