Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Týdenní pohybová aktivita studentek Valdosta State University a Univerzity Palackého

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F03%3A00001266" target="_blank" >RIV/61989592:15510/03:00001266 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Týdenní pohybová aktivita studentek Valdosta State University a Univerzity Palackého

  • Popis výsledku v původním jazyce

    K účinnějšímu ovlivňování životního stylu studentek na vysoké škole mohou přispět komparativní výzkumy pohybové aktivity v různých společenskopolitických a ekonomických podmínkách. Monitorování týdenní pohybové aktivity jsme realizovali u 30 studentek naValdosta State University a 32 studentek Univerzity Palackého. Pro monitorování pohybové aktivity jsme použili akcelerometry Caltrac, krokoměry Omron a záznamní protokoly v českém a anglickém jazyku. Studentky Univerzity Palackého byly pohybově aktivnější než studentky VSU. Podle počtu kroků byly studentky obou univerzit pohybově aktivnější v pracovních dnech oproti víkendovým dnům. Na obou univerzitách zahrnovala pohybová aktivita studentek nejvíce chůzi, jogging, tanec, zdravotní a kondiční cvičení.

  • Název v anglickém jazyce

    Weekly physical aktivity of girls-students of Valdosta State University and University of Palacký

  • Popis výsledku anglicky

    Comparative research that measures the level of physical activity in different social, political, and economical conditions can contribute to better understand the different lifestyles between university female students. Thirty female students from Valdosta State University and 32 female students from Palacky University were monitored for two weeks. The instruments used to monitor these students were accelerometers Caltrac, pedometers Omron, and individual record sheets. Results showed that the studentsfrom Palacky University were more physically active than the students from VSU. According to pedometers, both groups of students were more physically active in working days compared to weekend days. In both universities, the physical activity structure included mostly walking, jogging, dance, health and fitness exercise.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Telesná výchova a šport v treťom tisícročí

  • ISBN

    80-8068-198-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    697

  • Strana od-do

    477-481

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku