Týdenní pohybová aktivita studentek Valdosta State University a Univerzity Palackého
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F03%3A00001266" target="_blank" >RIV/61989592:15510/03:00001266 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Týdenní pohybová aktivita studentek Valdosta State University a Univerzity Palackého
Popis výsledku v původním jazyce
K účinnějšímu ovlivňování životního stylu studentek na vysoké škole mohou přispět komparativní výzkumy pohybové aktivity v různých společenskopolitických a ekonomických podmínkách. Monitorování týdenní pohybové aktivity jsme realizovali u 30 studentek naValdosta State University a 32 studentek Univerzity Palackého. Pro monitorování pohybové aktivity jsme použili akcelerometry Caltrac, krokoměry Omron a záznamní protokoly v českém a anglickém jazyku. Studentky Univerzity Palackého byly pohybově aktivnější než studentky VSU. Podle počtu kroků byly studentky obou univerzit pohybově aktivnější v pracovních dnech oproti víkendovým dnům. Na obou univerzitách zahrnovala pohybová aktivita studentek nejvíce chůzi, jogging, tanec, zdravotní a kondiční cvičení.
Název v anglickém jazyce
Weekly physical aktivity of girls-students of Valdosta State University and University of Palacký
Popis výsledku anglicky
Comparative research that measures the level of physical activity in different social, political, and economical conditions can contribute to better understand the different lifestyles between university female students. Thirty female students from Valdosta State University and 32 female students from Palacky University were monitored for two weeks. The instruments used to monitor these students were accelerometers Caltrac, pedometers Omron, and individual record sheets. Results showed that the studentsfrom Palacky University were more physically active than the students from VSU. According to pedometers, both groups of students were more physically active in working days compared to weekend days. In both universities, the physical activity structure included mostly walking, jogging, dance, health and fitness exercise.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Telesná výchova a šport v treťom tisícročí
ISBN
80-8068-198-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
697
Strana od-do
477-481
Název nakladatele
Prešovská univerzita
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Prešov
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—