Význam rodiny pro rozvoj komunikace dítěte s hluchoslepotou
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F08%3A00011188" target="_blank" >RIV/61989592:15510/08:00011188 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam rodiny pro rozvoj komunikace dítěte s hluchoslepotou
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá problematikou dětí s hlubokým vícenásobným postižením a komunikací rodičů s dětmi s hluchoslepotou. Nabízí základní návody k hledání komunikačních systémů.
Název v anglickém jazyce
The meaning of family for the developing or comunication with deaf and blind children
Popis výsledku anglicky
The chapter is focused on problematics of deaf and blind children with combinated disability and comunication of parents with deaf and blind children. It shows the basic outlines for finding of comunicatian systems.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP406%2F07%2FP176" target="_blank" >GP406/07/P176: Komparace integrovaného a speciálního vzdělávání z hlediska zdravého životního stylu žáků se sluchovým postižením</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Nevidíme, neslyšíme, nechodíme, přesto si však rozumíme
ISBN
978-80-244-1964-0
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
—
Počet stran knihy
72
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—