Experiential learning Basics
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F10%3A10215685" target="_blank" >RIV/61989592:15510/10:10215685 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Experiential learning Basics
Popis výsledku v původním jazyce
The present time might be called Era of experiential learning. An experiential learning is a phenomenon which has been going through dynamic development for last twenty years. It is in the spotlight of pedagogical practice (professional education, leisure centers, youth organizations, schooling), but also of academy field which provides methodological-theoretical reflection. Present indication is the lack of strictly-determined terminology and theoretical base.
Název v anglickém jazyce
Experiential learning Basics
Popis výsledku anglicky
The present time might be called Era of experiential learning. An experiential learning is a phenomenon which has been going through dynamic development for last twenty years. It is in the spotlight of pedagogical practice (professional education, leisure centers, youth organizations, schooling), but also of academy field which provides methodological-theoretical reflection. Present indication is the lack of strictly-determined terminology and theoretical base.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AK - Sport a aktivity volného času
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Outdoor Activities
ISSN
1802-3908
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—