Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití učení založeného na zkušenostech v distančním vzdělávání a v E-learningu dospělých

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F05%3A00000014" target="_blank" >RIV/61988987:17450/05:00000014 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The New Educational Review

  • Popis výsledku v původním jazyce

    One of the new theoretical bases appropriate for adult education is experiential learning theory which analyses and evaluates educational projects and study materials for distance learning as well as e-learning educational programmes from the standpointof potential learning effectiveness. It can be a gnoseological theoretical basis of designing educational programmes for adults, either on a theoretical basis of distance learning, e-learning, or on a basis of their purposeful integration. The study gives general tenets of andragogy, presents the main characteristics of experiential learning along with its two major developmental variants ? Kolb´s cycle and Jarvis´ revised model of the processes of learning.

  • Název v anglickém jazyce

    The New Educational Review

  • Popis výsledku anglicky

    One of the new theoretical bases appropriate for adult education is experiential learning theory which analyses and evaluates educational projects and study materials for distance learning as well as e-learning educational programmes from the standpointof potential learning effectiveness. It can be a gnoseological theoretical basis of designing educational programmes for adults, either on a theoretical basis of distance learning, e-learning, or on a basis of their purposeful integration. The study gives general tenets of andragogy, presents the main characteristics of experiential learning along with its two major developmental variants ? Kolb´s cycle and Jarvis´ revised model of the processes of learning.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F03%2F0893" target="_blank" >GA406/03/0893: Východiska, zdroje a technické zázemí e-learningu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2005

  • Číslo periodika v rámci svazku

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    129

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus