Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motorické kompetence osob se zrakovým postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F13%3A33145605" target="_blank" >RIV/61989592:15510/13:33145605 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/44555601:13430/13:43885918

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Motorické kompetence osob se zrakovým postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie zprostředkovává komplexní pohled na osoby se ZrP v širokém spektru věkových kategoriích z pohledu pohybových aktivit. Řeší otázky terminologie, klasifikace i zrakových vad. Dále autoři předkládají tři výzkumné studie, které mapují různé oblasti motorických kompetencí dětí mládeže a dospělých se zrakovým postižením. Další kapitoly jsou pak věnovány psychomotorickým aspektům při hodnocení vývoje u dětí, mládeže a dospělých osob se zrakovým postižením a specifikům senzomotorického učení u ZrP včetně optimální regulace pohybu a utváření pohybových představ. V závěru práce jsou pak ukázky praktických možností pro rozvíjení pohybových aktivit dětí, mládeže a dospělých osob se ZrP.

  • Název v anglickém jazyce

    Motor competence of persons with visual impairment

  • Popis výsledku anglicky

    Monograph provides a complex view on people with visual impairment in a wide spectrum of age categories from the perspective of physical activities. It addresses the issues of terminology, classification and visual defects. Furthermore, the authors present three studies mapping different areas of the motor skills of children and young adults with visual impairments. Other chapters are devoted to the psychomotor aspects of the evaluation of the development of children, youth and adults with visual impairment and specifics of sensorimotor learning of visually impaired, including optimal regulation of movement and the formation of movement images. The conclusion includes examples of practical opportunities for developing physical activities of children, youth and adults with visual impairment.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-3953-2

  • Počet stran knihy

    246

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy