Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Očekávané kompetence studentů oborů aplikované pohybové aktivity a aplikovaná tělesná výchova a jejich rozvoj na základě vstupního předmětu kurz pobytu v letní přírodě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F13%3A33148527" target="_blank" >RIV/61989592:15510/13:33148527 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Očekávané kompetence studentů oborů aplikované pohybové aktivity a aplikovaná tělesná výchova a jejich rozvoj na základě vstupního předmětu kurz pobytu v letní přírodě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studijní obory aplikované pohybové aktivity (APA) a aplikovaná tělesná výchova (ATV) jsou vyučovány na FTK UP v Olomouci samostatně se třemi společně orientovanými moduly zaměřenými na pedagogickou (respektive učitelskou) způsobilost, aplikované pohybovéaktivity a speciální pedagogiku. Na začátku studia je dle nově akreditovaných studijních oborů zařazen společný letní kurz se zaměřením na seznámení se s budoucím obsahem výuky a rozvojem individuálních profesních kompetencí. Do našeho výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit vybrané předpoklady pro studium, vliv vstupního kurzu na očekávané profesní kompetence bylo zapojeno 88 osob (53 žen, 35 mužů), věkový průměr byl 23 let (nejmladší 19, nejstarší 50 let). Na základě našich zjištění je nejčastějším dokončeným vzděláním středoškolské (nepříbuzného oboru). Očekávaným zaměstnáním, které by chtěli na základě studia obou oborů vykonávat je učitel (nejčastěji se zaměřením na tělesnou výchovu). Pouze 2 % studentů nemělo v době šetření

  • Název v anglickém jazyce

    The expected competencies of the student branches of adapted physical activity and adapted physical education and their improving on the base of the course of outdoor summer camp

  • Popis výsledku anglicky

    Study of adapted physical activity (APA) and adapted physical education (ATV) are taught on the FTK UP Olomouc, together with three individually-oriented modules aimed at teaching ability, adapted physical activity and special pedagogy. Summer course focusing on getting to know the future content of teaching and the development of individual professional qualifications is jointed at the beginning of the study. The aim of the investigation was to determine the prerequisites for study, the influence of the input rate on the expected professional competence were involved 88 people (53 women, 35 men), the average age was 23 years old (the youngest 7, the eldest 50 years). On the basis of our findings is the most common secondary education completed (an unrelated field). The expected employment, which they would like to study (both discipline) is a teacher (most often with a focus on physical education). Only 2% of students not in the IP experience working with persons with disabilities (th

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Sportiva

  • ISSN

    1802-7679

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    77-91

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus