Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How can teaching styles promote human rights in physical education (PE)?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F15%3A33155071" target="_blank" >RIV/61989592:15510/15:33155071 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.coe.int/t/dg4/education/pestalozzi/Source/Documentation/TU/TU_SPORT_Va%C5%A1%C3%AD%C4%8Dkov%C3%A1_EN.pdf" target="_blank" >http://www.coe.int/t/dg4/education/pestalozzi/Source/Documentation/TU/TU_SPORT_Va%C5%A1%C3%AD%C4%8Dkov%C3%A1_EN.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    How can teaching styles promote human rights in physical education (PE)?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This 4-hour workshop explores Human Rights, teaching styles and implications in the PE classroom and it is aimed at a group of 20 Physical Education (PE) student teachers but can as easily be used for in-service professional development. The activities explore the violation of Human Rights in our societies, Human Rights violations in Sports and the role of the media, teaching styles and implications for the PE teacher. A role playing activity aims to promote empathy and to support teachers reflect on their practice vis-a-vis Human Rights and teaching styles.

  • Název v anglickém jazyce

    How can teaching styles promote human rights in physical education (PE)?

  • Popis výsledku anglicky

    This 4-hour workshop explores Human Rights, teaching styles and implications in the PE classroom and it is aimed at a group of 20 Physical Education (PE) student teachers but can as easily be used for in-service professional development. The activities explore the violation of Human Rights in our societies, Human Rights violations in Sports and the role of the media, teaching styles and implications for the PE teacher. A role playing activity aims to promote empathy and to support teachers reflect on their practice vis-a-vis Human Rights and teaching styles.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče