How can teaching styles promote human rights in physical education (PE)?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F15%3A33155071" target="_blank" >RIV/61989592:15510/15:33155071 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.coe.int/t/dg4/education/pestalozzi/Source/Documentation/TU/TU_SPORT_Va%C5%A1%C3%AD%C4%8Dkov%C3%A1_EN.pdf" target="_blank" >http://www.coe.int/t/dg4/education/pestalozzi/Source/Documentation/TU/TU_SPORT_Va%C5%A1%C3%AD%C4%8Dkov%C3%A1_EN.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
How can teaching styles promote human rights in physical education (PE)?
Popis výsledku v původním jazyce
This 4-hour workshop explores Human Rights, teaching styles and implications in the PE classroom and it is aimed at a group of 20 Physical Education (PE) student teachers but can as easily be used for in-service professional development. The activities explore the violation of Human Rights in our societies, Human Rights violations in Sports and the role of the media, teaching styles and implications for the PE teacher. A role playing activity aims to promote empathy and to support teachers reflect on their practice vis-a-vis Human Rights and teaching styles.
Název v anglickém jazyce
How can teaching styles promote human rights in physical education (PE)?
Popis výsledku anglicky
This 4-hour workshop explores Human Rights, teaching styles and implications in the PE classroom and it is aimed at a group of 20 Physical Education (PE) student teachers but can as easily be used for in-service professional development. The activities explore the violation of Human Rights in our societies, Human Rights violations in Sports and the role of the media, teaching styles and implications for the PE teacher. A role playing activity aims to promote empathy and to support teachers reflect on their practice vis-a-vis Human Rights and teaching styles.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—