Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika práce asistenta pedagoga: Podpora žáků s tělesným postižením v tělesné výchově

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F15%3A33155167" target="_blank" >RIV/61989592:15510/15:33155167 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika práce asistenta pedagoga: Podpora žáků s tělesným postižením v tělesné výchově

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha se zaměřuje na problematiku pedagogického procesu v integrovaném školském prostředí. Je primárně určena pro asistenty pedagogů, přesto řadu relevantních informací z teoretické i praktické oblasti uplatní i učitelští pracovníci, případně další pedagogičtí pracovníci. Seznamuje se zkušenostmi s integrací žáků s tělesným postižením v tělovýchovném procesu v zahraničí i u nás. Představuje výsledky výzkumných šetření v integrovaném procesu, s inovativními postupy, projekty i programy. Popisuje spolupráci zainteresovaných osob, nabízí podpůrné materiály a postupy při řešení integračního procesu ve školní TV. Zabývá se podpůrnými strategiemi peer tutoringu, teorií nezávislého života, bariérami, teoriemi plánovaného chování a programy pro změny postujů při integračním postupu.

  • Název v anglickém jazyce

    The methodology of the work of the Assistant teacher: Supporting pupils with disabilities in physical education

  • Popis výsledku anglicky

    The book focuses on the issue of educational process in integrated education environment. Is primarily intended for the assistants of teachers, yet a number of relevant information from both theoretical and practical areas of applied the pedagogical workers, or other teaching staff. It introduces the experience with the integration of pupils with disabilities in the educational process in the us and abroad. Represents the results of the research investigation in an integrated process with innovative practices, projects and programs. Describes the cooperation of interested persons, offers support materials and methods in solving the integration process in the school. It deals with the supporting peer tutoring strategies, theories of an independent life,barriers, theories of the planned behavior and programs for postujů changes in the integration process.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-4597-7

  • Počet stran knihy

    107

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy