Metodika práce asistenta pedagoga: Podpora žáků s tělesným postižením v tělesné výchově
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F15%3A33155167" target="_blank" >RIV/61989592:15510/15:33155167 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodika práce asistenta pedagoga: Podpora žáků s tělesným postižením v tělesné výchově
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha se zaměřuje na problematiku pedagogického procesu v integrovaném školském prostředí. Je primárně určena pro asistenty pedagogů, přesto řadu relevantních informací z teoretické i praktické oblasti uplatní i učitelští pracovníci, případně další pedagogičtí pracovníci. Seznamuje se zkušenostmi s integrací žáků s tělesným postižením v tělovýchovném procesu v zahraničí i u nás. Představuje výsledky výzkumných šetření v integrovaném procesu, s inovativními postupy, projekty i programy. Popisuje spolupráci zainteresovaných osob, nabízí podpůrné materiály a postupy při řešení integračního procesu ve školní TV. Zabývá se podpůrnými strategiemi peer tutoringu, teorií nezávislého života, bariérami, teoriemi plánovaného chování a programy pro změny postujů při integračním postupu.
Název v anglickém jazyce
The methodology of the work of the Assistant teacher: Supporting pupils with disabilities in physical education
Popis výsledku anglicky
The book focuses on the issue of educational process in integrated education environment. Is primarily intended for the assistants of teachers, yet a number of relevant information from both theoretical and practical areas of applied the pedagogical workers, or other teaching staff. It introduces the experience with the integration of pupils with disabilities in the educational process in the us and abroad. Represents the results of the research investigation in an integrated process with innovative practices, projects and programs. Describes the cooperation of interested persons, offers support materials and methods in solving the integration process in the school. It deals with the supporting peer tutoring strategies, theories of an independent life,barriers, theories of the planned behavior and programs for postujů changes in the integration process.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-4597-7
Počet stran knihy
107
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—