Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Netradiční prohlídky města - nový produkt cestovního ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F16%3A33160388" target="_blank" >RIV/61989592:15510/16:33160388 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Netradiční prohlídky města - nový produkt cestovního ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rozvoj cestovního ruchu reflektuje změny prostředí i měnící se potřeby zákazníků. Jedením z tradičních produktů cestovního ruchu, které se v poslední době dynamicky rozvíjejí, jsou prohlídky měst. Cílem příspěvku je prezentovat netradiční prohlídky měst jako nové produkty cestovního ruchu a popsat nabídku alternativních prohlídek v hlavních městech střední Evropy. Výsledky ukazují šíři nabídky v oblasti alternativních prohlídek a zároveň rozdíly v nabídce netradičních prohlídek zkoumaných měst.

  • Název v anglickém jazyce

    Nontraditional city tours - new product of tourism

  • Popis výsledku anglicky

    Developments in the field of travel and tourism reflect changes in the environment and the changing needs of clients. One of the traditional categories of tourism products which has been developing dynamically in recent years is city tours. The aim of this paper is to present unconventional city tours as new tourism products and describe the offering of alternative tours in major cities of Central Europe.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AK - Sport a aktivity volného času

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu

  • ISBN

    978-80-7510-203-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    114-120

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta

  • Místo vydání

    Karviná

  • Místo konání akce

    Karviná

  • Datum konání akce

    23. 3. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku