Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

10 nejdůležitějších otázek pohybové gramotnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F17%3A73584971" target="_blank" >RIV/61989592:15510/17:73584971 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://web.ftvs.cuni.cz/pozvanky/pedagkinantropologie/Sborniky/Ped_kin17.pdf" target="_blank" >http://web.ftvs.cuni.cz/pozvanky/pedagkinantropologie/Sborniky/Ped_kin17.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    10 nejdůležitějších otázek pohybové gramotnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Termín pohybová gramotnost stále není plně a srozumitelně pochopen. Její filozofický a konceptuální základ, potřeba měření, vztah ke zdraví a wellness v průběhu života a mnoho dalších základních sporných bodů, které nejsou ve shodě, vyvolávají několik důležitých otázek, na které je třeba dát odpověď. Jelikož je tento koncept velmi spletitý, výzkumníci zatím nevytvořili komplexní a na druhou stranu jednoduchý nástroj, který by zjišťoval PG v různých etapách života vzhledem k různým atributům. V příspěvku se snažíme shrnout všechny otázky, které se v souvislosti s konceptem PG objevují, do čtyřech základních oblastí: monitorování pohybové gramotnosti, pochopení PG v průběhu života, zvyšování PG a benefity PG.

  • Název v anglickém jazyce

    10 questions that are crucial for physical literacy

  • Popis výsledku anglicky

    The term physical literacy is still not fully understood and comprehensible. Its philosophical and conceptual basis, the need for measurement, the relationship to health and wellness throughout life, and many other nonconforming key points raise some important questions that need to be answered. In the paper, I try to outline these answers to the questions in four basic areas: monitoring of physical literacy, understanding physical literacy throughout individual life, promoting physical literacy and its benefits.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Fórum kinantropologie 2017: Vzdělávání v kinantropologii

  • ISBN

    978-80-87647-40-0

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    141-150

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Moravec

  • Datum konání akce

    20. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku