10 nejdůležitějších otázek pohybové gramotnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F17%3A73584971" target="_blank" >RIV/61989592:15510/17:73584971 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://web.ftvs.cuni.cz/pozvanky/pedagkinantropologie/Sborniky/Ped_kin17.pdf" target="_blank" >http://web.ftvs.cuni.cz/pozvanky/pedagkinantropologie/Sborniky/Ped_kin17.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
10 nejdůležitějších otázek pohybové gramotnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Termín pohybová gramotnost stále není plně a srozumitelně pochopen. Její filozofický a konceptuální základ, potřeba měření, vztah ke zdraví a wellness v průběhu života a mnoho dalších základních sporných bodů, které nejsou ve shodě, vyvolávají několik důležitých otázek, na které je třeba dát odpověď. Jelikož je tento koncept velmi spletitý, výzkumníci zatím nevytvořili komplexní a na druhou stranu jednoduchý nástroj, který by zjišťoval PG v různých etapách života vzhledem k různým atributům. V příspěvku se snažíme shrnout všechny otázky, které se v souvislosti s konceptem PG objevují, do čtyřech základních oblastí: monitorování pohybové gramotnosti, pochopení PG v průběhu života, zvyšování PG a benefity PG.
Název v anglickém jazyce
10 questions that are crucial for physical literacy
Popis výsledku anglicky
The term physical literacy is still not fully understood and comprehensible. Its philosophical and conceptual basis, the need for measurement, the relationship to health and wellness throughout life, and many other nonconforming key points raise some important questions that need to be answered. In the paper, I try to outline these answers to the questions in four basic areas: monitoring of physical literacy, understanding physical literacy throughout individual life, promoting physical literacy and its benefits.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Fórum kinantropologie 2017: Vzdělávání v kinantropologii
ISBN
978-80-87647-40-0
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
141-150
Název nakladatele
Univerzita Karlova
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Moravec
Datum konání akce
20. 9. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—