Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hudební pomůcky a jejich využití v improvizaci a elementární skladbě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156462%3A54510%2F20%3A00000027" target="_blank" >RIV/62156462:54510/20:00000027 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://uploads-ssl.webflow.com/5b28dd11f63aa80feab65929/5ed54430ef876f1f678cf13a_4.2_ho_web.pdf" target="_blank" >https://uploads-ssl.webflow.com/5b28dd11f63aa80feab65929/5ed54430ef876f1f678cf13a_4.2_ho_web.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hudební pomůcky a jejich využití v improvizaci a elementární skladbě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje různé hudební pomůcky, které používají žáci ZUŠ k improvizaci a elementární skladbě. Postupně se žáci seznamují s pomůckami a jejich využitím ve vlastní tvorbě, jsou zapojováni do improvizačních pohádek, používají ve výuce vybrané obrazové materiály a rozvíjí svou tvořivost a hudebně teoretické schopnosti pomocí hudebních her.

  • Název v anglickém jazyce

    The Music Tools and Their Application in the Improvisation and Fundamental Composition

  • Popis výsledku anglicky

    The article decsribes various music tools, which are used by pupils from elementary music schools to the improvisation and the fundamental composition. The pupils are step by step familiarized with tools and their application in their own creations. They are connected to the improvisation´s fairy tales, they use chosen visual materials and develop personal creativity and music theoretical abilities using the music games during their education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Podněty k didaktikám pro práci s žáky s SVP v uměleckém vzdělávání. Hudební obor.

  • ISBN

    9788026109167

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    „D-52“-„D-65“

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    1. 1. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku