Hudební pomůcky a jejich využití v improvizaci a elementární skladbě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156462%3A54510%2F20%3A00000027" target="_blank" >RIV/62156462:54510/20:00000027 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://uploads-ssl.webflow.com/5b28dd11f63aa80feab65929/5ed54430ef876f1f678cf13a_4.2_ho_web.pdf" target="_blank" >https://uploads-ssl.webflow.com/5b28dd11f63aa80feab65929/5ed54430ef876f1f678cf13a_4.2_ho_web.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hudební pomůcky a jejich využití v improvizaci a elementární skladbě
Popis výsledku v původním jazyce
Článek popisuje různé hudební pomůcky, které používají žáci ZUŠ k improvizaci a elementární skladbě. Postupně se žáci seznamují s pomůckami a jejich využitím ve vlastní tvorbě, jsou zapojováni do improvizačních pohádek, používají ve výuce vybrané obrazové materiály a rozvíjí svou tvořivost a hudebně teoretické schopnosti pomocí hudebních her.
Název v anglickém jazyce
The Music Tools and Their Application in the Improvisation and Fundamental Composition
Popis výsledku anglicky
The article decsribes various music tools, which are used by pupils from elementary music schools to the improvisation and the fundamental composition. The pupils are step by step familiarized with tools and their application in their own creations. They are connected to the improvisation´s fairy tales, they use chosen visual materials and develop personal creativity and music theoretical abilities using the music games during their education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Podněty k didaktikám pro práci s žáky s SVP v uměleckém vzdělávání. Hudební obor.
ISBN
9788026109167
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
„D-52“-„D-65“
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Plzeň
Datum konání akce
1. 1. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—