Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka hry na cembalo na elementárním stupni : Současné trendy a výzvy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156462%3A54510%2F24%3A00000019" target="_blank" >RIV/62156462:54510/24:00000019 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka hry na cembalo na elementárním stupni : Současné trendy a výzvy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie je výsledkem výzkumu výuky hry na cembalo u dětí a dospívajících studentů v České republice. Analyzuje metodické materiály, které jsou následně testovány v praxi na Základní umělecké škole. Tradiční historické prameny tvoří základ moderních výukových materiálů, ty by však současně měly být přizpůsobeny mentalitě a potřebám dnešních dětí. Důraz je kladen na propojení historických principů s moderní hudební pedagogikou, cílem je podporování snahy o vytvoření komplexní metodiky pro výuku cembala a historické interpretace v kontextu 21. století.

  • Název v anglickém jazyce

    Pedagogy of Harpsichord at the Elementary Level : Current trends and challenges

  • Popis výsledku anglicky

    This study is the result of research into teaching the harpsichord to children and youth students in the Czech Republic. Analyzes methodical materials, which are subsequently tested in practice at the Basic Art School. Traditional historical sources form the basis of modern teaching materials, which should be adapted to the mentality and needs of today's children. Emphasis is placed on the connection of historical principles with modern music pedagogy, the goal is to support the effort to create a comprehensive methodology for teaching the harpsichord and historical interpretation in the context of the 21st century.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Horizonty umenia 11. Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej webovej konferencie 05. 09. 2024-12. 09.

  • ISBN

    9788082060716

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    110-114

  • Název nakladatele

    Equlibria, s.r.o.

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    1. 1. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku