Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úvodní analýza vnějšího prostředí oděvní firmy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F02%3A00007411" target="_blank" >RIV/62156489:43110/02:00007411 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úvodní analýza vnějšího prostředí oděvní firmy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá úvodní analýzou vnějšího prostředí firmy, jejímž hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej oděvů. Firma je vystavena nejrůznějším tlakům z vnějšího prostředí. Pro firmu je nezbytné tyto tlaky odhalit a analyzovat a především pak reagovat na možné příležitosti a ohrožení, které jí přináší. V příspěvku jsou charakterizovány vybrané faktory vnějšího prostředí oděvní firmy v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    Introductory analysis of the external environment of the clothing company

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with an introductory analysis of the external environment of the company whose major activities are clothing production and sale . The firm is exposed to various pressures from the external environment. It is necessary to detect and to analyse this pressures and above all, try to react on the possible threats and opportunities, that the environment provides. In this paper is described the external environment of the clothing company in the Czech republik.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2002 - Sekce 2. Management v konkurenčním prostředí

  • ISBN

    80-7302-032-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    140-147

  • Název nakladatele

    KONVOJ, s. r. o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    6. 3. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku