Marketingová studie zaměřená na CoO efekt
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F03%3A00004244" target="_blank" >RIV/62156489:43110/03:00004244 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Marketing Study Focused on Analyzing Country of Origin Effect
Popis výsledku v původním jazyce
This paper analyses country of origin effect. The study proved correlation between effect "made in" and customer's preferences. The target group chosen for marketing research is composed from university students in chosen English and Czech universities.To find reasons for perception of products, marketing research is also focused on image of Czech Republic.
Název v anglickém jazyce
Marketing Study Focused on Analyzing Country of Origin Effect
Popis výsledku anglicky
This paper analyses country of origin effect. The study proved correlation between effect "made in" and customer's preferences. The target group chosen for marketing research is composed from university students in chosen English and Czech universities.To find reasons for perception of products, marketing research is also focused on image of Czech Republic.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Svazek periodika
LI
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
169-173
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—