Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti eLearningu na středních školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00001759" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00001759 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The possibilities of eLearning at grammar schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper maps the experiences with an introduction of eLearning technologies at several chosen high schools and discusses possibilities of its common usage. The paper also analyses the advantages and disadvantages of using eLearning supports in the educational process in comparison with teaching using the classic methods only. The psychological aspects of eLearning and the changes in the students' approach caused by the introduction of eLearning into the educational process are also sketched out in this paper.

  • Název v anglickém jazyce

    The possibilities of eLearning at grammar schools

  • Popis výsledku anglicky

    This paper maps the experiences with an introduction of eLearning technologies at several chosen high schools and discusses possibilities of its common usage. The paper also analyses the advantages and disadvantages of using eLearning supports in the educational process in comparison with teaching using the classic methods only. The psychological aspects of eLearning and the changes in the students' approach caused by the introduction of eLearning into the educational process are also sketched out in this paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IMEA 2004. Conference proceedings.

  • ISBN

    80-7194-679-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    30-34

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    20. 5. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku