Možnosti eLearningu na středních školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00001759" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00001759 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The possibilities of eLearning at grammar schools
Popis výsledku v původním jazyce
This paper maps the experiences with an introduction of eLearning technologies at several chosen high schools and discusses possibilities of its common usage. The paper also analyses the advantages and disadvantages of using eLearning supports in the educational process in comparison with teaching using the classic methods only. The psychological aspects of eLearning and the changes in the students' approach caused by the introduction of eLearning into the educational process are also sketched out in this paper.
Název v anglickém jazyce
The possibilities of eLearning at grammar schools
Popis výsledku anglicky
This paper maps the experiences with an introduction of eLearning technologies at several chosen high schools and discusses possibilities of its common usage. The paper also analyses the advantages and disadvantages of using eLearning supports in the educational process in comparison with teaching using the classic methods only. The psychological aspects of eLearning and the changes in the students' approach caused by the introduction of eLearning into the educational process are also sketched out in this paper.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
IMEA 2004. Conference proceedings.
ISBN
80-7194-679-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
30-34
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
20. 5. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—