Nový obchodní kodex
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00002169" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00002169 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nový obchodní kodex
Popis výsledku v původním jazyce
Svuj príspevek jsem zamerila na kodifikacní prípravy obchodního zákoníku. Své poznatky cerpám z vládního vecného zámeru, srovnávám možné prístupy k soukromoprávní kodifikaci tohoto rázu a zároven uvádím nekolik svých návrhu. Záver venuji shrnutí dané problematiky a poukáži na nejduležitejší aspekty této kodifikace.
Název v anglickém jazyce
The new Commercial Code
Popis výsledku anglicky
My article is focused on the codification of the Czech Commercial Code. I deal with a government proposal, I compare possible ways of the codification of the private law and I also mention some of my suggestions. The end is dedicated to a complete summary and I point the most important aspects of this codification.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkureční prostředí 2004 - Sekce 6. Marketing, obchod a právo před vstupen do EU
ISBN
80-7302-078-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
124-129
Název nakladatele
KONVOJ, s. r. o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
7. 3. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—