Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learning na Katedře anglického jazyka PdF UP

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F07%3A00003781" target="_blank" >RIV/61989592:15410/07:00003781 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    E-learning in the Department of English, the Faculty of Education, Olomouc

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper attempts to summarise advantages and disadvantages of e-learning. In the first part I describe my experience with creating the first modules in the LMS Unifor and my first year with e-learning. I concentrate on the advantages e-learning brings, yet I also give an overview of problems I encountered. In the second part I compare my own experience with the feedback of my students, and in the final part I present several principles for designing such a course.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning in the Department of English, the Faculty of Education, Olomouc

  • Popis výsledku anglicky

    This paper attempts to summarise advantages and disadvantages of e-learning. In the first part I describe my experience with creating the first modules in the LMS Unifor and my first year with e-learning. I concentrate on the advantages e-learning brings, yet I also give an overview of problems I encountered. In the second part I compare my own experience with the feedback of my students, and in the final part I present several principles for designing such a course.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ways to Teaching and Learning

  • ISBN

    978-80-7041-321-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    155

  • Strana od-do

    92-95

  • Název nakladatele

    ATECR

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku