Issues in designing on-line courses
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10069283" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10069283 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.04.086" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.04.086</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.04.086" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2011.04.086</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Issues in designing on-line courses
Popis výsledku v původním jazyce
E-Learning has been used for a long time at the University of Hradec Kralove. At first, the on-line courses were used just as a supplementary tool, but they have become an integral part of language teaching since that time. On-line courses are also appreciated by the students, who can individually choose place and time to learn. E-Learning gives the teacher a tool for meeting the students` capacity of the course. During my work on the course designing I have come across significant peculiarities and questions and I have had to solve them. The purpose of this paper is to share this experience of mine.
Název v anglickém jazyce
Issues in designing on-line courses
Popis výsledku anglicky
E-Learning has been used for a long time at the University of Hradec Kralove. At first, the on-line courses were used just as a supplementary tool, but they have become an integral part of language teaching since that time. On-line courses are also appreciated by the students, who can individually choose place and time to learn. E-Learning gives the teacher a tool for meeting the students` capacity of the course. During my work on the course designing I have come across significant peculiarities and questions and I have had to solve them. The purpose of this paper is to share this experience of mine.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Procedia - social and behavioral sciences
ISSN
1877-0428
e-ISSN
—
Svazek periodika
2011
Číslo periodika v rámci svazku
15
Stát vydavatele periodika
NL - Nizozemsko
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
2237-2241
Kód UT WoS článku
000298605102087
EID výsledku v databázi Scopus
—