Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Issues in designing on-line courses

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10069283" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10069283 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.04.086" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.04.086</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.04.086" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2011.04.086</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Issues in designing on-line courses

  • Popis výsledku v původním jazyce

    E-Learning has been used for a long time at the University of Hradec Kralove. At first, the on-line courses were used just as a supplementary tool, but they have become an integral part of language teaching since that time. On-line courses are also appreciated by the students, who can individually choose place and time to learn. E-Learning gives the teacher a tool for meeting the students` capacity of the course. During my work on the course designing I have come across significant peculiarities and questions and I have had to solve them. The purpose of this paper is to share this experience of mine.

  • Název v anglickém jazyce

    Issues in designing on-line courses

  • Popis výsledku anglicky

    E-Learning has been used for a long time at the University of Hradec Kralove. At first, the on-line courses were used just as a supplementary tool, but they have become an integral part of language teaching since that time. On-line courses are also appreciated by the students, who can individually choose place and time to learn. E-Learning gives the teacher a tool for meeting the students` capacity of the course. During my work on the course designing I have come across significant peculiarities and questions and I have had to solve them. The purpose of this paper is to share this experience of mine.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Procedia - social and behavioral sciences

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    15

  • Stát vydavatele periodika

    NL - Nizozemsko

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    2237-2241

  • Kód UT WoS článku

    000298605102087

  • EID výsledku v databázi Scopus