Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Působení firmy Beluša Foods, s.r.o., na trhu privátních značek

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F04%3A00002318" target="_blank" >RIV/62156489:43110/04:00002318 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Působení firmy Beluša Foods, s.r.o., na trhu privátních značek

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek přibližuje význam privátních značek pro spotřebitele používaných obchodními řetězci pro identifikaci svých stejně kvalitních výrobků od výrobků ostatních. Zvláště analyzuje maloobchodní značky, která v budoucnu může sehrát významnou roli v kupním chování obyvatel. Přibližuje ukazuje na význam hodnocení výsledků úspěšného prodeje zboží prodávaného pod maloobchodními značkami.

  • Název v anglickém jazyce

    Activities of Beluša Foods, s.r.o. on the market of retail brands

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the importance of brands used by producers for identification of their products (differentiation from other products) for consumers. It focuses on retail brands as a factor, which can play an important role in the buyer behaviour in the future. On the example of Beluša Foods, Ltd., the paper shows the importance of evaluation of sales results of the goods sold under retail brands by particular retail chains.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkureční prostředí 2004 - Sekce 6. Marketing, obchod a právo před vstupen do EU

  • ISBN

    80-7302-078-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    295-304

  • Název nakladatele

    KONVOJ, s. r. o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    7. 3. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku