Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Maloobchodní (privátní) značky vybraných výrobců mléčných potravin v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22810%2F16%3A43902130" target="_blank" >RIV/60461373:22810/16:43902130 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://appsconf.files.wordpress.com/2016/01/zbornik-apps-2016.pdf" target="_blank" >https://appsconf.files.wordpress.com/2016/01/zbornik-apps-2016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Maloobchodní (privátní) značky vybraných výrobců mléčných potravin v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek je zaměřen na využití maloobchodních (privátních) značek v odvětví mléka a mléčných výrobků v České republice. Maloobchodní značky jsou doplňkem ke značkám klasických výrobců. Článek se zaměřuje na výrobce, kteří produkují pod svou vlastní značkou i pod maloobchodní značkou. Údaje o výrobcích a jejich produktech byly shromážděny za největší maloobchodní řetězce jako primární data pro tento příspěvek. Článek ověřuje čtyři výzkumné otázky zaměřující se na velikost výrobců, na šíři využití maloobchodních značek, na šíříi sortimentu produktů distribuovaných jednotlivým výrobcem pod privátními značkami a na exkluzivitu vztah mezi jednotlivým výrobcem a jednotlivým maloobchodním řetězcem. Výstupy tohoto dokumentu poskytují zmapování trhu, pokud jde o maloobchodní značky používané pro mléčné výrobky.

  • Název v anglickém jazyce

    Private Label Brands of Selected Manufacturers Belonging to Dairy Food Industry in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on a usage of private label brands in the sector of dairy products in the Czech Republic. The private label brands are a supplement to the classical manufacturers' labels. The paper shows which manufacturer produces under its own brand label and as well as under the private brand label. Data about manufacturers and their products were collected in the largest retail chains as primary data for the paper's purpose. The paper verifies four research questions based on the size of manufacturers, wide use of retail labels, on the amount of available products distributed under the private brand labels and on the exclusive relationship between manufacturer and specific retail chain. Outputs of this paper provide market mapping in the sector of private label brands used for dairy products.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016

  • ISBN

    978-80-225-4245-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    451-457

  • Název nakladatele

    Ekonóm

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    5. 5. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku