Maloobchodní (privátní) značky vybraných výrobců mléčných potravin v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22810%2F16%3A43902130" target="_blank" >RIV/60461373:22810/16:43902130 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://appsconf.files.wordpress.com/2016/01/zbornik-apps-2016.pdf" target="_blank" >https://appsconf.files.wordpress.com/2016/01/zbornik-apps-2016.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Maloobchodní (privátní) značky vybraných výrobců mléčných potravin v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek je zaměřen na využití maloobchodních (privátních) značek v odvětví mléka a mléčných výrobků v České republice. Maloobchodní značky jsou doplňkem ke značkám klasických výrobců. Článek se zaměřuje na výrobce, kteří produkují pod svou vlastní značkou i pod maloobchodní značkou. Údaje o výrobcích a jejich produktech byly shromážděny za největší maloobchodní řetězce jako primární data pro tento příspěvek. Článek ověřuje čtyři výzkumné otázky zaměřující se na velikost výrobců, na šíři využití maloobchodních značek, na šíříi sortimentu produktů distribuovaných jednotlivým výrobcem pod privátními značkami a na exkluzivitu vztah mezi jednotlivým výrobcem a jednotlivým maloobchodním řetězcem. Výstupy tohoto dokumentu poskytují zmapování trhu, pokud jde o maloobchodní značky používané pro mléčné výrobky.
Název v anglickém jazyce
Private Label Brands of Selected Manufacturers Belonging to Dairy Food Industry in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
This paper is focused on a usage of private label brands in the sector of dairy products in the Czech Republic. The private label brands are a supplement to the classical manufacturers' labels. The paper shows which manufacturer produces under its own brand label and as well as under the private brand label. Data about manufacturers and their products were collected in the largest retail chains as primary data for the paper's purpose. The paper verifies four research questions based on the size of manufacturers, wide use of retail labels, on the amount of available products distributed under the private brand labels and on the exclusive relationship between manufacturer and specific retail chain. Outputs of this paper provide market mapping in the sector of private label brands used for dairy products.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016
ISBN
978-80-225-4245-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
451-457
Název nakladatele
Ekonóm
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
5. 5. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—