Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Značky českých masných výrobků v zahraničních maloobchodních řetězcích v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62157124%3A16270%2F15%3A43873741" target="_blank" >RIV/62157124:16270/15:43873741 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Značky českých masných výrobků v zahraničních maloobchodních řetězcích v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V dubnu 2014 byl proveden zákaznický průzkum v prodejnách zahraničních sítí Kaufland, Lidl, Penny Market, Billa a Tesco (hypermarket). Analýza byla zaměřena na nabídku balených masných výrobků v samoobslužných úsecích prodejen s ohledem na identitu výrobce prostřednictvím výrobních značek nebo na sortiment privátních značek s možným rozlišením zpracovatelů a země původu (identifikační značka). Privátní značky masných výrobků byly zastoupeny v podílech 20-81 %. Průměrné ceny výrobků s privátními značkamibyly nižší v porovnání k výrobním značkám. Nejvíce výrobních značek masných výrobků od českých zpracovatelů bylo zjištěno v sítích Kaufland a Tesco.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech meat products brands in foreign retail chains in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    A customer survey was performed in April 2014 in retail chains of Kaufland, Lidl, Penny Market, Billa and Tesco (hypermarket in the Czech Republic. The aim of the survey was to find out the offer of meat products with respect to the manufacturer's brandsort he private brands. The identification marks and country of origin were also identified. The share of the private brands was between 20-81 %. The average prices of the meat products were higher in the group of manufacturer's brands to the private labels. The highest portion of the manufacturer's brands from the Czech processors was found out in retailers of Kaufland and Tesco.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    GM - Potravinářství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Maso

  • ISSN

    1210-4086

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    26

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    52-55

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus