Značky českých masných výrobků v zahraničních maloobchodních řetězcích v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62157124%3A16270%2F15%3A43873741" target="_blank" >RIV/62157124:16270/15:43873741 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Značky českých masných výrobků v zahraničních maloobchodních řetězcích v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
V dubnu 2014 byl proveden zákaznický průzkum v prodejnách zahraničních sítí Kaufland, Lidl, Penny Market, Billa a Tesco (hypermarket). Analýza byla zaměřena na nabídku balených masných výrobků v samoobslužných úsecích prodejen s ohledem na identitu výrobce prostřednictvím výrobních značek nebo na sortiment privátních značek s možným rozlišením zpracovatelů a země původu (identifikační značka). Privátní značky masných výrobků byly zastoupeny v podílech 20-81 %. Průměrné ceny výrobků s privátními značkamibyly nižší v porovnání k výrobním značkám. Nejvíce výrobních značek masných výrobků od českých zpracovatelů bylo zjištěno v sítích Kaufland a Tesco.
Název v anglickém jazyce
Czech meat products brands in foreign retail chains in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
A customer survey was performed in April 2014 in retail chains of Kaufland, Lidl, Penny Market, Billa and Tesco (hypermarket in the Czech Republic. The aim of the survey was to find out the offer of meat products with respect to the manufacturer's brandsort he private brands. The identification marks and country of origin were also identified. The share of the private brands was between 20-81 %. The average prices of the meat products were higher in the group of manufacturer's brands to the private labels. The highest portion of the manufacturer's brands from the Czech processors was found out in retailers of Kaufland and Tesco.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
GM - Potravinářství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Maso
ISSN
1210-4086
e-ISSN
—
Svazek periodika
26
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
52-55
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—