Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Čerstvé chlazené výsekové maso v maloobchodních prodejnách vybraných zahraničních řetězců: druhy mas a typy balení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62157124%3A16270%2F15%3A43873725" target="_blank" >RIV/62157124:16270/15:43873725 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Čerstvé chlazené výsekové maso v maloobchodních prodejnách vybraných zahraničních řetězců: druhy mas a typy balení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V měsících červen - červenec 2015 byl proveden zákaznický průzkum v prodejnách zahraničních sítí Kaufland, Lidl, Penny Market, Billa, Ahold (supermarket) a Tesco (hypermarket) na území Jihomoravského kraje. Analýza se zaměřila na čerstvé (chlazené výsekové) maso v samoobslužných úsecích. Nejvíce zastoupeným druhem bylo maso vepřové, jehož podíl dosahoval 35-63 % v závislosti od sledovaného řetězce. Maso drůbeží bylo zastoupeno 13=36 % položek a maso hovězí 18-29 %. Původ masa byl 100% český v případě drůbežího masa (všechny řetězce), vepřové maso pocházelo kromě Česka i z některých dalších zemí EU, hovězí maso mělo původ kromě států EU (ČR, Polsko, Německo, Irsko, Velká Británie) také z USA, Brazílie, Argentiny a Austrálie. Největší podíl výsekového masa byl balený v ochranné atmosféře.

  • Název v anglickém jazyce

    Fresh chilled meat in foreign retail shops in the Czech Republic: types of meat and forms of the packaging

  • Popis výsledku anglicky

    A custom survey was performed in June-July 2015 in retail shops in the Czech Republic (Kaufland, Lidl, Penny Market, Billa, Ahold and Tesco). The survey focused on the chilled fresh meat in the self-service area of the shops. Pork was the most common type of meat with the portion of 35-63%, followed by chicken (13-36%) and beef (18-29%). Chicken meat in the retail shops was the Czech origin, pork meat came from the Czech republic and some other EU-countries. The origin of beef was EU (Czech republic, Poland, Germany, Ireland, Great Britain) and USA, Brasil, Argentina and Australia. The biggest portion of the fresh meat was packed in modified atmosphere.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    GM - Potravinářství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Maso

  • ISSN

    1210-4086

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    26

  • Číslo periodika v rámci svazku

    7

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    13-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus