Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MALOOBCHODNÍ TRH PRIVÁTNÍCH ZNAČEK V ČESKÉ REPUBLICE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F21%3AN0100467" target="_blank" >RIV/71226401:_____/21:N0100467 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.mladaveda.sk/casopisy/2021/01/01_2021_02.pdf" target="_blank" >http://www.mladaveda.sk/casopisy/2021/01/01_2021_02.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    MALOOBCHODNÍ TRH PRIVÁTNÍCH ZNAČEK V ČESKÉ REPUBLICE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se zaměřuje na oblast maloobchodních privátních značek. Konkrétně se tento článek zaměřuje na privátní značky maloobchodníků na českém trhu. Na českém trhu maloobchodníků tvoří nejdůležitější skupinu 10 maloobchodníků, z nichž 6 je nejdůležitějších ve hře privátních značek na českém trhu. Jedná se zejména o společnosti Kaufland, Albert, Penny, Billa, Lidl a Tesco. Cílem tohoto prvotního průzkumu je připravit podklad pro další marketingový výzkum privátních značek v České republice. Obecně je možné konstatovat, že privátní značky jsou neustále na vzestupu a tvoří důležitý podíl v rámci tržeb všech maloobchodních řetězců.

  • Název v anglickém jazyce

    PRIVATE LABELS AT RETAIL MARKET IN THE CZECH REPUBLIC

  • Popis výsledku anglicky

    This article focuses on the area of ​​retail private labels. Specifically, this article focuses on private labels of retailers in the Czech market. In the Czech retailer market, the most important group consists of 10 retailers, of which 6 are the most important in the game of private labels on the Czech market. These are, in particular, Kaufland, Albert, Penny, Billa, Lidl and Tesco. The aim of this initial survey is to prepare a basis for further marketing research of private labels in the Czech Republic. In general, it can be stated that private labels are constantly on the rise and form an important share in the sales of all retail chains.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    MEDZINÁRODNÝ VEDECKÝ ČASOPIS MLADÁ VEDA / YOUNG SCIENCE

  • ISSN

    1339-3189

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    7-11

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus