MALOOBCHODNÍ TRH PRIVÁTNÍCH ZNAČEK V ČESKÉ REPUBLICE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F21%3AN0100467" target="_blank" >RIV/71226401:_____/21:N0100467 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.mladaveda.sk/casopisy/2021/01/01_2021_02.pdf" target="_blank" >http://www.mladaveda.sk/casopisy/2021/01/01_2021_02.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
MALOOBCHODNÍ TRH PRIVÁTNÍCH ZNAČEK V ČESKÉ REPUBLICE
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek se zaměřuje na oblast maloobchodních privátních značek. Konkrétně se tento článek zaměřuje na privátní značky maloobchodníků na českém trhu. Na českém trhu maloobchodníků tvoří nejdůležitější skupinu 10 maloobchodníků, z nichž 6 je nejdůležitějších ve hře privátních značek na českém trhu. Jedná se zejména o společnosti Kaufland, Albert, Penny, Billa, Lidl a Tesco. Cílem tohoto prvotního průzkumu je připravit podklad pro další marketingový výzkum privátních značek v České republice. Obecně je možné konstatovat, že privátní značky jsou neustále na vzestupu a tvoří důležitý podíl v rámci tržeb všech maloobchodních řetězců.
Název v anglickém jazyce
PRIVATE LABELS AT RETAIL MARKET IN THE CZECH REPUBLIC
Popis výsledku anglicky
This article focuses on the area of retail private labels. Specifically, this article focuses on private labels of retailers in the Czech market. In the Czech retailer market, the most important group consists of 10 retailers, of which 6 are the most important in the game of private labels on the Czech market. These are, in particular, Kaufland, Albert, Penny, Billa, Lidl and Tesco. The aim of this initial survey is to prepare a basis for further marketing research of private labels in the Czech Republic. In general, it can be stated that private labels are constantly on the rise and form an important share in the sales of all retail chains.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
MEDZINÁRODNÝ VEDECKÝ ČASOPIS MLADÁ VEDA / YOUNG SCIENCE
ISSN
1339-3189
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
7-11
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—