Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PRIVATE LABELS – CUSTOMER PROFILE AND CHANGES1 IN TRADE DURING PANDEMIC

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F21%3AN0100628" target="_blank" >RIV/71226401:_____/21:N0100628 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://managementpapers.polsl.pl/?page_id=108" target="_blank" >http://managementpapers.polsl.pl/?page_id=108</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.29119/1641-3466.2021.154.22" target="_blank" >10.29119/1641-3466.2021.154.22</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    PRIVATE LABELS – CUSTOMER PROFILE AND CHANGES1 IN TRADE DURING PANDEMIC

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article focuses on private labels, which play a crucial role in the retail market. This article aims to examine the market of private labels in the Czech Republic and reveal the customer profile of private labels in the Czech market.Large retail chains can achieve more than 30% of sales from private labels.The nature of the private label market is changing significantly. Therefore, the customer profile13 is changing too. The author&#039;s research revealed that the most critical segment for private labels is women, specifically single women with an income of up to 20,000 CZK, aged under 27-36,who live in medium-sized cities with up to 100,000 inhabitants.

  • Název v anglickém jazyce

    PRIVATE LABELS – CUSTOMER PROFILE AND CHANGES1 IN TRADE DURING PANDEMIC

  • Popis výsledku anglicky

    This article focuses on private labels, which play a crucial role in the retail market. This article aims to examine the market of private labels in the Czech Republic and reveal the customer profile of private labels in the Czech market.Large retail chains can achieve more than 30% of sales from private labels.The nature of the private label market is changing significantly. Therefore, the customer profile13 is changing too. The author&#039;s research revealed that the most critical segment for private labels is women, specifically single women with an income of up to 20,000 CZK, aged under 27-36,who live in medium-sized cities with up to 100,000 inhabitants.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientific Papers of Silesian University of Technology – Organization and Management Series

  • ISSN

    1641-3466

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2021

  • Číslo periodika v rámci svazku

    154

  • Stát vydavatele periodika

    RO - Rumunsko

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    291-303

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus