Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aspects of Private Labels Development in the Segment of Organic Food in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F10%3A00023467" target="_blank" >RIV/60461373:22340/10:00023467 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Aspects of Private Labels Development in the Segment of Organic Food in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with various aspects of the private labels building. It primarily focuses on organic food market in the Czech Republic, but on this market it illustrates the general trends, both in brand building, as well as in the importance of a brand in purchasing decisions. The final part of the article provides an overview of the current offer of organic food private labels in the Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    Aspects of Private Labels Development in the Segment of Organic Food in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with various aspects of the private labels building. It primarily focuses on organic food market in the Czech Republic, but on this market it illustrates the general trends, both in brand building, as well as in the importance of a brand in purchasing decisions. The final part of the article provides an overview of the current offer of organic food private labels in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Contemporary Economics

  • ISSN

    1897-9254

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus