Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Regionální značka jako nástroj komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00108659" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00108659 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Regionální značka jako nástroj komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o možnosti vytvoření a využití regionální značky biopotravin jako komunikačního nástroje. Povědomí o biopotravinách a státní značce BIO, kterou mají právo certifikované biopotraviny nést, je nízké. K dalšímu rozvoji trhu je nutná informačně vzdělávací kampaň a zvýšená marketingová podpora domácích producentů stejně jako zahraničních dodavatelů. V oblasti konvenčních potravin vyvíjí aktivitu Státní zemědělský intervenční fond s národní značkou KLASA. České biopotraviny jsou národní značkou reprezentovány z iniciativy soukromého zpracovatele a obchodníka.

  • Název v anglickém jazyce

    Regional brand as a communication tool

  • Popis výsledku anglicky

    This paper discusses the possibilities of creating a regional organic food brand as a communication too. The awareness of organic food and the national organic label the certified organic products are authorized to carry is very low. There is a great need for an informational and educational campaign, intensive marketing support from both the local producers and importers for the market to retain its present growth. Conventional food has been supported by the Czech national brand KLASA by the State Agricultural Intervention Fund. Czech organic food have been represented by a national brand following an initiative of a private processing and wholesaler.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradecké ekonomické dny 2007/II Ekonomický růst a rozvoj regionů

  • ISBN

    978-80-7041-824-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    131-139

  • Název nakladatele

    Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku