Regionální značka jako nástroj komunikace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00108659" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00108659 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Regionální značka jako nástroj komunikace
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o možnosti vytvoření a využití regionální značky biopotravin jako komunikačního nástroje. Povědomí o biopotravinách a státní značce BIO, kterou mají právo certifikované biopotraviny nést, je nízké. K dalšímu rozvoji trhu je nutná informačně vzdělávací kampaň a zvýšená marketingová podpora domácích producentů stejně jako zahraničních dodavatelů. V oblasti konvenčních potravin vyvíjí aktivitu Státní zemědělský intervenční fond s národní značkou KLASA. České biopotraviny jsou národní značkou reprezentovány z iniciativy soukromého zpracovatele a obchodníka.
Název v anglickém jazyce
Regional brand as a communication tool
Popis výsledku anglicky
This paper discusses the possibilities of creating a regional organic food brand as a communication too. The awareness of organic food and the national organic label the certified organic products are authorized to carry is very low. There is a great need for an informational and educational campaign, intensive marketing support from both the local producers and importers for the market to retain its present growth. Conventional food has been supported by the Czech national brand KLASA by the State Agricultural Intervention Fund. Czech organic food have been represented by a national brand following an initiative of a private processing and wholesaler.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Hradecké ekonomické dny 2007/II Ekonomický růst a rozvoj regionů
ISBN
978-80-7041-824-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
131-139
Název nakladatele
Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—