Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Český trh s biopotravinami -- současný stav a výhled do budoucna

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00098275" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00098275 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Český trh s biopotravinami -- současný stav a výhled do budoucna

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o vývoji českého trhu s biopotravinami od roku 2002, vysvětluje pojem biopotravina a ekologické zemědělství, seznamuje s výsledky nejnovějšího průzkumu trhu a představuje výhledy tohoto trhu do budoucna. V příspěvku jsou rovněž diskutovány faktory, které hrají roli ve vývoji českého trhu s biopotravinami. Povědomí o biopotravinách a státní značce BIO, kterou mají právo certifikované biopotraviny nést, je nízké. K dalšímu rozvoji trhu je nutná informačně vzdělávací kampaň a zvýšená marketingová podpora domácích producentů stejně jako zahraničních dodavatelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech organic market - the current situation and future prospects

  • Popis výsledku anglicky

    This paper discusses the evolution of the Czech organic market (since 2002), explains the terminology (organic food and organic agriculture), presents the market research results and introduces the market prospects. The papes also mentions factors playing role in the further development of the Cezch organic market. The awareness of organic food and the national organic label the certified organic products are authorized to carry is very low. There is a great need for an informational and educational campaign, intensive marketing support from both the local producers and importers for the market to retain its present growth.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy - nové nápady 2006

  • ISBN

    80-239-8268-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    252-262

  • Název nakladatele

    SVŠE Znojmo

  • Místo vydání

    SVŠE Znojmo

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku